مصدومیت شدید هنری کویل سر فیلم‌برداری فصل ۲ سریال ویچر

14 December 2020 - 13:00

بر اساس گزارش وب‌سایت The Toronto Sun ستاره سریال The Witcher هنری کویل (Henry Cavill) در حین فیلم‌برداری فصل دوم این سریال آسیب دیده است و همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که این ستاره سینما و تلویزیون در حین فیلم‌برداری این سریال در استودیو Arborfield Studios دچار آسیب‌دیدگی پا شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

طبق گفته‌های منابع داخلی که در کار ساخت این سریال مشغول هستند، هنری کویل زمانی آسیب دیده که در حال طی کردن مسیری با مانع در حین فیلمبرداری این فیلم (مسیری است که در آن شرکت‌کننده‌ها باید در بین مانع‌های زیادی که در بین این مسیر قرار داده شده است عبور کنند و بالا بروند تا قدرت و شرایط فیزیکی‌شان را تست کنند) بوده است. او در حین این مسیر متوقف شده و ایستاده است و به نظر می‌رسید که در حال تحمل درد زیادی است و صدمه‌ای به پاهای او وارد شده است ولی با این حال منابع داخلی گفته‌اند که مشخص نیست آیا چیزی به پای او اصابت کرده یا به نحوی عضله‌های پای او کشیده شده است. از قرار معلوم نیازی به آمبولانس نبود ولی با این حال او پس از این اتفاق دوباره به ادامه فیلم‌برداری این سریال مشغول نشده است بنابراین به نظر می‌رسد که روند فیلم‌برداری این سریال فعلاً به صورت کوتاهی متوقف شده است.

یکی از این منابع داخلی به وب‌سایت The Toronto Sun در این باره گفته است که:

به خاطر اتفاقی که برای هنری کویل رخ داده است روند فیلم‌برداری این فیلم متوقف شده است. او در حال طی کردن مسیری در حین فیلم‌بردای این سریال بوده که پایش در حین آن آسیب دیده است. او ناگهان در حین این کار ایستاد و به وضوح پس از آسیب‌دیدگی درد زیادی را تحمل می‌کرد. مشخص نیست که آیا شیء ای به پای او برخورد کرده یا اینکه عضلات عقب ران او کشیده شده است.

وضعیت او به‌قدری وخیم نبوده است که نیاز به آمبولانس باشد ولی با این حال صدمه‌ای که به او وارد شده است باعث شده تا جدول زمانی فیلم‌برداری این سریال به هم بریزد. او باید در صحنه‌های بعدی این سریال زره سنگینی را پوشیده ولی با توجه به صدمه‌ای که به پای او وارد شده، او نمی‌توانسته که این کار را انجام دهد.

امیدواریم که حال هنری کویل خوب باشد و اگر واقعاً آسیب دیده، برای او آرزوی سلامتی می‌کنیم تا به سرعت حالش خوب شود.

خلاصه رسمی داستان فصل دوم این سریال به شکل زیر می‌باشد:

معتقدان به ینیفر در جنگ Sodden شکست خورده‌اند. گرالت از ریویا شاهزاده سیریلا را به امن‌ترین جایی که می‌شناسد یعنی خانه کودکی او در قلعه‌ی Kaer Morhen برده است. زمانی که پادشاه‌های قاره‌های این دنیا، الف‌ها، انسان‌ها و شیاطین برای اثبات برتری خود نسبت به بقیه در بیرون دیوارهای این قلعه در حال مبارزه هستند، گرالت باید از این دختر در برابر چیزی بسیار خطرناک‌تر محافظت کند: نیروی اسرارآمیزی که این دختر در خود دارد.

بازیگرهایی که در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند عبارت‌اند از:

هنری کویل در نقش گرالت از ریویا، آنیا چالاترا (Anya Chalotra) در نقش ینیفر، فریا آلن (Freya Allan) در نقش سیری، جودی می (Jodhi May) در نقش کلانتا، بیورن هلینور هارالدسون (Björn Hlynur Haraldsson) در نقش آیست، آدام لوی (Adam Levy) در نقش موسک، می‌آنا بورینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسایا، میمی ندیونی (Mimi Ndiweni) در نقش فرینگلا، تریکا ویلسون-رید (Therica Wilson-Read) در نقش سابرینا، اما اپلتون (Emma Appleton) در نقش رنفری، ایمون فارن (Eamon Farren) در نقش کر، جوی باتی (Joey Batey) در نقش جسکیر، لارس میکلسن (Lars Mikkelsen) در نقش استرگوبور، رویس پیرسون (Royce Pierreson) در نقش ایسترد، ماچی موسیاو (Maciej Musiał) در نقش سر لازلو، ویلسون رادجو-پوژالته (Wilson Radjou-Pujalte) در نقش دارا و آنا شافر (Anna Shaffer) در نقش تریس.

فصل اول سریال The Witcher را می‌توان در شبکه نتفلیکس تماشا کرد.

منبع: کمیک بوک

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.