فیلم WW84 در میان فیلم‌های DCEU پایین‌ترین امتیاز را کسب کرد

30 December 2020 - 12:18
فیلم WW84

فیلم WW84 پس از گذشتن از فیلم Suicide Squad به کم‌ترین امتیاز IMDb در میان فیلم‌های DCEU، در پلتفرم رای‌دهندگان رسید. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

همانطور که با رتبه‌بندی IMDb مشخص شد، که میانگین وزنی آرا را به جای میانگین داده‌های خام منتشر می‌کند، فیلم WW84 با کسب امتیاز ۵٫۷ از ۶۵۰۰۰ رای به عنوان آخرین فیلم در میان ۹ فیلم جهان سینمایی دی‌سی (DECU) قرار گرفت. امتیازدهی کاربران همچنان ادامه دارد و میانگین وزنی IMDb چندین بار در روز بروزرسانی می‌شود.

در مقیاس IMDb اولین قسمت فیلم Wonder Woman بالاترین امتیاز در میان فیلم‌های DCEU را با امتیاز ۷٫۴ در میان ۵۴۹۰۰۰ کسب کرد. مقام دوم توسط فیلم Man of Steel به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder) با امتیاز ۷ از میان ۶۸۶ هزار رای اشغال شده و در مقام سوم ما فیلم Shazam! را با امتیاز ۷ با ۲۵۰ هزار رای داریم و مقام چهارم هم به فیلم Aquaman با امتیاز ۶٫۹ از میان ۳۶۵ هزار رای اختصاص می‌یابد.

از تاریخ ۲۸ دسامبر (۸ دی)، WW84 تنها فیلم DCEU است که در زیر امتیاز ۶٫۰ در مقیاس IMDb قرار می‌گیرد. این فیلم زیر فیلم‌های Batman v Superman: Dawn of Justice با امتیاز ۶٫۴ در میان ۶۲۰ هزار رای، Justice League با امتیاز ۶٫۳ در میان ۳۸۰ هزار رای، Harley Quinn: Birds of Prey با امتیاز ۶٫۱ در میان ۱۵۸ هزار رای و Suicide Squad با امتیاز ۶٫۰ در میان ۵۹۶ هزار رای، قرار می‌گیرد.

فیلم WW84 در مقیاس Rotten Tomatoes با ۶۵ درصد رای مثبت منتقدان، در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد. این امتیاز فیلم WW84 را به فیلم Aquaman گره می‌زند و آن را به دومین فیلم نه گانه DCEU تبدیل می‌کند که بدون داشتن مقیاس Certified Fresh به امتیاز تازه‌ای دست یافت.

در مقیاس Rotten Tomatoes، فیلم WW84، هفتاد و سه درصد رضایت از سمت مخاطبان تایید شده (مقام ششم در میان DCEU) کسب کرد. در سینمااسکور، نمره +B مانند نمره شب افتتاحیه فیلم‌های لیگ عدالت، جوخه انتحار و پرندگان شکاری‌ است. دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی که امتیاز +B از مخاطبین گرفتند، فیلم‌های Spider-Man 3، Superman Returns، Thor، Venom، X-Men Origins: Wolverine، X-Men: First Class و فیلم بسیار موفق سال گذشته، جوکر هستند.

پتی جنکینز (Patty Jenkins) و ستاره این فیلم گل گدوت (Gal Gadot) برای فیلم Wonder Woman 3 که رئیس کمپانی برادران وارنر یعنی توبی امریک (Toby Emmerich) می‌گوید: «سه‌گانه WonderWoman با برنامه‌ریزی طولانی مدت» توسط این فیلم کامل می‌شود، دوباره متحد می‌شوند.

امریک گفت: در حالی که طرفداران در سراسر جهان همچنان شاهدخت دایانا را در آغوش می‌گیرند، و تماشای اجرای قوی آخر هفته WW84 را شروع می‌کنند، ما هیجان‌زده‌ایم که می‌توانیم داستان او را با زندگی واقعی خود پتی و گل ادامه دهیم.

فیلم WW84 با بازی گل گدوت، کریستن ویگ (Kristen Wiig)، پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و کریس پاین (Chris Pine)، اکنون در سینماها و استریمر HBO Max در دسترس می‌باشد.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • رضا کارگران says:

    man of Steel رو فکر میکنم نولان کارگردانی کرده باشه نه اسنایدر…

    • صادق امیری says:

      نه کارگردانش اسنایدر بود، نولان یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان فیلم بود

  • یاسین بابارضا says:

    خود gal gadol خیلی خوب بازی کرد اما نویسندش کی بوده خیلی بد تهیش کرده اول اینکه فیلم قدیمیش کرده بودن و درباره چیز بچه گتنه سنگ ارزو بود و اصلا معلوم نبود ارزو ها رو براورده میکرد یا نه من یکی اولیش رو خیلی دوست داشتم اما یکی دمیش نه امید وارم اگه بازم ساختن داستان بهتری بسازن