پوسترهای فیلم Cherry با حضور تام هالند منتشر شد

30 December 2020 - 23:25
فیلم Cherry

از پوسترهای فیلم Cherry، با حضور تام هالند (Tom Holland) رونمایی شد. با سینما فارس همراه باشید.

پوسترهای فیلم Cherry با حضور تام هالند، منتشر شده است. جدیدترین همکاری هالند با کارگردانان فیلم Avengers: Endgame، جو و آنتونی روسو ( Joe & Antony Russo)، اثری متفاوت نسبت آثار ابرقهرمانی قبلی است. در این فیلم که اقتباسی از رمان نیکو واکر (Nico Walker) به همین نام است، هالند نقش یک پزشک ارتش را ایفا می‌کند که پس از بازگشت به خانه، برای حمایت از اعتیاد و کمک به معتادان، دست به سرقت از بانک می‌زند.

این فیلم به عنوان اثری که انگار چند فیلم را در قالب یک فیلم ارائه داده، شناخته می‌شود. هالند که به خاطر حضورش در نقش مرد عنکبوتی در دنیای مارول شناخته می‌شود، می‌تواند با حضور متفاوتش در این فیلم، سکوی پرتابی به‌دست آورد.  پس از اولین نمایش این فیلم در Apple TV +، در مارس ۲۰۲۱ در برخی سالن‌های سینما به‌صورت محدود نمایش داده می‌شود. تا به امروز فقط پوسترهای تبلیغاتی از این فیلم دیده شده و هنوز خبری از تریلر نبوده است. همین هفته گذشته، اولین پوستر فیلم Cherry به اینترنت راه یافت.

همان‌طور که اریک کمرون (Eric Cameron)، فیلم‌سازی مشتاق که قبلاً با روسوها سابقه‌ی همکاری داشته، بیان می‌کند که پوسترهای فیلم Cherry، در سراسر شهر نیویورک ظاهر شده‌اند. هر یک از آن‌ها نقش متفاوتی از شخصیت‌های هالند مانند دانشجو، سرباز و فروشنده‌ی مواد مخدر را نشان می‌دهد. او همچنین به عنوان یک عاشق و دزد نیز شناخته خواهد شد. با وجود این‌که قسمت‌های زیادی از داستان فیلم Cherry فاش شده، اما واضح است که شرکت اپل امیدهای زیادی را برای جوایز سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بر روی آن متمرکز ساخته است. در ادامه تعدادی از پوسترهای مربوط به این فیلم را می‌توانید مشاهده نمایید.

پوستر فیلم Cherry

 

فیلم Cherry

 

فیلم Cherry

موثرترین کاری که این پوسترها انجام می‌دهند یادآوری این نکته به مخاطبان، در مورد تعدادشخصیت‌هایی است که هالند باید در آن‌ها حضور یابد. نقش‌های هالند در این فیلم بسیار متفاوت و چالش‌برانگیز است. شکی نیست که هالند جزء بازیگران با استعداد به‌شمار می‌رود و فیلم Cherry می‌تواند اثری باشد که برای او جوایز مهمی را به ارمغان آورد.

منبع:اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.