کاراکترهای جدید ریبوت سریال Gossip Girl معرفی شدند

4 January 2021 - 12:36
سریال Gossip Girl

اکانت رسمی اینستاگرام ریبوت سریال Gossip Girl، از چهره‌های جدید آن رونمایی کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این پست جدید، از بازیگران و شخصیت‌های ریبوت سریال Gossip Girl که برای پخش در شبکه اینترنتی HBO Max برنامه‌ریزی شده، رونمایی شده است. مانند سریال اصلی، نسخه جدید Gossip Girl که فیلم‌نامه آن توسط جوشوا صفران (Joshua Safran) نوشته شده نیز بر اساس کتاب نوشته شده‌ای به همین نام توسط سسیلی فون زیگسار (Cecily von Ziegesar) ساخته خواهد شد.

داستان این سریال هشت سال پس از اینکه وب‌سایت اصلی Gossip Girl متوقف شده، شروع می‌شود که در آن نسل جدیدی از نوجوانان مدرسه خصوصی در نیویورک به نظارت اجتماعی Gossip Girl معرفی می‌شوند. این سریال مشهور، به این موضوع خواهد پرداخت که به چه میزان شبکه‌های اجتماعی و چشم‌انداز ایالت نیویورک، در سال‌های مداخله نظارت اجتماعی Gossip Girl تغییر کرده است.

هر یک از پست‌های جدید منتشر شده از سریال Gossip Girl در اینستاگرام، شامل معرفی بازیگر جدیدی از این سریال به همراه کاراکتر و مهم‌ترین صفات آن می‌باشد. به عنوان مثال نفوذ و تأثیر کاراکتر جولین کالووی با نقش‌آفرینی جوردن الکساندر (Jordan Alexander) یکی از قسمت‌های مهم این سریال است. کاراکتر زویا لوت با نقش‌آفرینی ویتنی پیک (Whitney Peak) نیز به روشن‌بینی ارزش قائل است، در حالی که برای کاراکتر ماکس ولف با نقش‌آفرینی توماس دورتی (Thomas Doherty) آزادی و استقلال اهمیت دارد.

در این پست‌ها از بازیگران جدید این سریال نیز رونمایی شده که این بازیگرها شامل ایوان ماک (Evan Mock)، الی براون (Eli Brown)، تاوی گوینسون (Tavi Gevinson)، امیلی آلین لیند (Emily Alyn Lind)، زایون مورینو (Zion Moreno) و ساوانا اسمیت (Savannah Smith) می‌باشند. از تصاویر تمامی کاراکترهای این سریال در پستی در اینستاگرام نیز رونمایی شده است.

این سریال توسط کمپانی‌های Fake Empire و Alloy Entertainment با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی Warner Bros و CBS Studios تولید شده است. همان‌طور که گفته شد فیلم‌نامه نسخه جدید Gossip Girl توسط جوشوا صفران از کمپانی Random Acts نوشته شد و همچنین علاوه بر آن، او جزء یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال نیز می‌باشد.

از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال می‌توان جاش شوارتز (Josh Schwartz) و استفنی سوج (Stephanie Savage) از کمپانی Fake Empire، لزلی مورگنشتاین (Leslie Morgenstein) و جینا ژیرالامو (Gina Girolamo) از کمپانی Alloy Entertainment را نام برد. لیز رووینسکی (Lis Rowinski) از کمپانی Fake Empire نیز با آن‌ها همکاری خواهد کرد.

کارنا ایوانز (Karena Evans) دو قسمت ابتدایی این سریال را کارگردانی خواهد کرد. فصل اول این سریال شامل ده قسمت خواهد بود. برخی از این تصاویر را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.