تریلر جدیدی از فیلم Minions 2: The Rise of Gru منتشر شد

5 January 2021 - 20:52

تریلر جدید Minions 2: The Rise of Gru با حال و هوای فصل تعطیلات منتشر شد؛ در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در این ویدیو گروی جوان با صداپیشگی استیو کارل (Steve Carell) در حال تلاش برای خوابیدن و لذت بردن از یک “شب ساکت” در کریسمس است، که مینیون‌های مزاحم اما دوست‌داشتنی به تخت او حمله‌ور می‌شوند. مانند تمام کارهای مینیون‌ها، این شب خیلی آرام شروع می‌شود اما به سرعت اوضاع از کنترل خارج می‌شود.

کمپانی Universal Pictures UK با انتشار تریلر در توییتر نوشت:

گرو و مینیون‌ها قلب‌های ما را با این کلیپ در فصل کریسمس گرم خواهند کرد. Minions 2: The Rise of Gru تابستان سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

در فیلم Minions 2: The Rise of Gru شاهد رشد گرو در سنین جوانی خواهیم بود که در آخر به شخصیت شرور داستان تبدیل خواهد شد. این فیلم یک پیش‌درآمد و دنباله فیلم اول Minions بوده، که نشان دهنده تاریخچه این دستیاران زرد دوست‌داشتنی، قبل از ملاقات با گرو بوده است. در انتهای فیلم اول Minions، گرو برای سر‌قت از شخصیت‌های شرور فیلم، اسکارلت و هرب اورکیل که از مینیون‌ها به‌عنوان دستیار استفاده می‌کردند حضور پیدا کرد، که در حین این پروسه احترام مینیون‌ها را به دست آورد. فیلم Minions 2: The Rise of Gru دقیقاً بعد از اتفاقات فیلم اول اتفاق خواهد افتاد و داستان فیلم به شکل زیر خواهد بود:

وقایع این فیلم دقیقاً بعد از پایان فیلم قبلی که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، در اواسط دهه ۱۹۷۰ میلادی حول گروی شرور ۱۲ ساله که یکی از طرفداران گروهی شرور با نام Vicious 6 است، اتفاق خواهد افتاد و گرو برای ملحق شدن به این گروه نقشه‌های شیطانی‌ای خواهد ریخت. وقتی که گروه Vicious 6 رهبر خود Wild Knuckles افسانه‌ای را اخراج می‌کنند، گرو برای ملحق شدن به این گروه مصاحبه خواهد داد.

مصاحبه به خوبی پیش نخواهد رفت و اوضاع بعد از اینکه گرو به کمک کوین، استورات، باب، اوتو و بقیه مینیون‌ها از این گروه دزدی کرده، بدتر می‌شود و بعد از دزدی دشمنی گرو با این گروه شیطانی آغاز خواهد شد. در حالی که گرو و مینیون‌ها در حال فرار هستند برای راهنمایی به سراغ Wild Knuckes خواهند رفت و متوجه می‌شوند که حتی افراد شرور نیز به کمک دوستان خود نیاز خواهند داشت.

این احتمالاً شرور-محورترین داستان فرنچایز Despicable Me/Minions خواهد بود. رهبری تیم Vicious 6 برعهده تاراجی پی هنسن در نقش بل باتم خواهد بود و صداگذاری بقیه افراد این گروه برعهده ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دلف لوندگرن، دنی ترخو و میشل یئو خواهد بود.

فیلم Minions: The Rise of Gru در تاریخ ۲ ژوئیه سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

منبع : Comic Book
برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.