جان سینا: فیلم سریع و خشن ۹ دلیلی برای رفتن به سینماها است

5 January 2021 - 01:18
John Cena فیلم F9

جان سینا (John Cena) به وسیله فضای مجازی، مخاطبان را برای آمدن به سینما برای تماشای فیلم F9 «سریع و خشن ۹» تشویق می‌کند. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

در حالی که بسیاری از سالن‌های سینما به دلیل بحران ویروس کرونا تعطیل هستند، جان سینا تاکید می‌کند که Fast & Furious 9 که به زودی منتشر می‌شود دلیلی برای رفتن مردم به سینماها است.

از زمان پایان The Fate of the Furious محصول ۲۰۱۷، طرفداران مشتاقانه منتظر اکران سریع و خشن ۹ (با عنوان رسمی F9) بوده‌اند. این فیلم یک بار برای اکران در ماه مه سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما وقتی بیماری همه‌گیر کرونا صنعت سینما را کاملاً مختل کرد، کمپانی یونیورسال اکران آن را یک سال به تعویق انداخت. در حال حاضر، F9 در تاریخ ۲۸ مه سال ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) به سینماها می‌آید و با دو قسمت دیگر در آینده ادامه خواهد یافت.

علاوه بر حضور اعضای معمول خانواده سریع و خشمگین، مانند دومنیک تورتو با بازی وین دیزل (Vin Diesel)، F9 عضو جدیدی را به گروه اضافه می‌کند، جان سینا در نقش جیکوب برادر هرگز دیده نشده دام. با این وجود شاید جالب‌ترین نکته این باشد که Fast & Furious 9، کاراکتر مورد علاقه طرفداران یعنی هان با بازی سانگ کانگ (Sung Kang) را باز می‌گرداند. سال‌ها تصور می‌شد که هان مرده است، اما اولین تریلر Fast & Furious 9 بازگشت پیروزمندانه او را خبر می‌دهد. بین قیام هان از مرگ، برادر شرور دام، و شیرین کاری‌های شوکه‌کننده معمول F9، این فیلم آماده است تا یک اثر موفقیت‌آمیز و فوق‌العاده سرگرم‌کننده باشد.

فیلم Fast & Furious 9 آخرین شماره مجله Total Film را در اختیار گرفته است. سینا برای به اشتراک گذاشتن کاورهای فیلم و پیام “من از زمانی که برای اولین بار پا به صحنه فیلم گذاشتم آماده اکران این پروژه برای مخاطبان بودم” از فضای مجازی استفاده کرد. سینا در بخشی از مصاحبه می‌گوید “Fast 9 قطعا دلیل رفتن مردم به سینما‌ها است”. اگر طرفداران هرگونه شکی در این باره داشتند، به نظر می‌رسد سینا آماده است تا از آن‌ها استقبال کند.

سالن‌های سینما طی چند ماه گذشته در تلاش بوده‌اند تا در میان بیماری همه‌گیر کرونا، دوباره روی پای خود بایستند و علی‌رغم اکران فیلم‌هایی مانند Tenet و Wonder Woman 1984، گیشه فروش به پایین‌ترین سطح خود سقوط کرد. تعطیلی سینماها باعث افزایش انتشار فیلم‌ها از طریق استریمرها شده است، خصوصاً وقتی صحبت از فیلم‌های بزرگ می‌شود. در پرتو تصمیم کمپانی برادران وارنر برای پخش تمام فیلم‌های سال ۲۰۲۱ در HBO Max و هم‌زمان در سینماها، بسیاری از مردم و عوامل آثار سینمایی نگران آینده سینماها هستند.

با این حال از نظر سینا قرار است فیلم فوق‌العاده‌ای مانند Fast & Furious 9 در سینماها دیده شود. فرنچایزی مانند Fast & Furious قطعاً برای سینماها مناسب است، زیرا سکانس‌های اکشن آن به بهترین شکل نمایش داده می‌شوند. از آن‌جایی که تا اکران Fast & Furious 9 هنوز چندین ماه دیگر باقی مانده است، احتمال حضور تماشاگران در سینماها تا آن زمان بسیار زیاد است. حتی اگر این‌گونه نباشد، به احتمال زیاد یونیورسال امیدوار است که این فیلم برای کشاندن جمعیتی که معمولا برای این فرنچایز به سینماها می‌روند، کافی باشد. سینا قطعا فکر می‌کند این دلیل محکمی برای مخاطبان است تا به سینما‌ها بیایند. فقط زمان می‌تواند نشان دهد که آیا آن‌ها با سینا موافق هستند یا خیر.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.