فیلمبرداری Doctor Strange 2 متوقف شد

6 January 2021 - 22:57
توقف Doctor Strange

الیزابت اولسن (Elizabeth Oslen)، از توقف فیلم‌برداری Doctor Strange in the Multiverse of Madness در انگلیس خبر داد. با سینما فارس همراه باشید.

الیزابت اولسن اعلام کرد فیلم‌برداری این پروژه به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا در انگلیس متوقف شده است. این فیلم توسط سم ریمی (Sam Raimi)، کارگردانی می‌شود. Doctor Strange 2 به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که در آینده به WandaVision و Spider-Man: Homecoming متصل خواهد شد. اولسن در حال تکرار نقش اسکارلت ویچ در Doctor Strange In the Multiverse of Madness است که تولید آن در پاییز گذشته در انگلستان آغاز و برای انتشار در مارس ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است.

در ماه‌های اخیر، صنعت سرگرمی شروع به از سرگیری تولیدات سینمایی و تلویزیونی با رعایت پروتکل‌های جدید ایمنی و بهداشتی کرده است. با توجه به این‌که در انگلیس، شاهد افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ بوده‌ایم، این مساله منجر به توقف فیلم‌برداری یکی از مهم‌ترین آثار مارول شده است. اولسن در برنامه‌ی تلویزیونی جیمی کیمل برای تبلیغ WandaVision  حاضر شد و به‌طور خلاصه در مورد حضورش در فیلم دکتر استرنج صحبت کرد. در حالی که او نمی‌توانست خیلی در مورد نقش اسکارلت ویچ صحبت کند، اما فاش کرد که این فیلم در حال حاضر در وقفه است و در این مورد توضیح داد:

از آنجا که بیمارستان‌ها بیش از حد شلوغ هستند، ما نمی‌توانیم تا زمانی که این شرایط آرام شود به کار خود ادامه دهیم. من با خیال راحت در اینجا هستم و واقعاً سپاسگزارم که کار می‌کنم. دیزنی مرا در حین قرنطینه مشغول کرده است.

توقف Doctor Strange

با توقف فیلم‌برداری، این سوال مطرح می‌شود که آیا تاریخ اکران Doctor Strange in the Multiverse of Madness دوباره به تأخیر می‌افتد؟ خبر خوب این است که هنوز بیش از یک سال تا زمان اکران آن باقی مانده است. در حال حاضر نباید بیش از حد نگران این موضوع بود.

معلوم نیست این تأخیر تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، زیرا این شرایط به تغییر اوضاع در انگلیس بستگی دارد. بر اساس نظرات اولسن، به‌نظر می‌رسد که وقفه مستقیماً با پذیرش در بیمارستان‌ها ارتباط دارد. اگر این تعداد طی چند هفته‌ی آینده کاهش یابد، در این‌صورت فیلم‌برداری Doctor Strange در آینده‌ای نزدیک از سر گرفته خواهد شد. امیدواریم به‌زودی این اتفاق رخ بدهد و فیلم‌برداری برای مدت زمان طولانی به‌ تعویق نیفتد. نکته‌ی جالب این است که فیلم بتمن با وجود چنین شرایطی در انگلیس به فیلم‌برداری ادامه می‌دهد.

با توقف فیلم‌برداری، این سوال مطرح می‌شود که آیا تاریخ اکران Doctor Strange in the Multiverse of Madness دوباره به تأخیر می‌افتد؟ خبر خوب این است که هنوز بیش از یک سال تا زمان اکران آن باقی مانده است. در حال حاضر نباید بیش از حد نگران این موضوع بود. تا زمانی که وقفه کوتاه باشد، سم ریمی احتمالاً زمان کافی برای انجام فیلم‌برداری و مراحل پس از تولید را خواهد داشت. این بدون شک موضوعی است که دیزنی و مارول از نزدیک روی آن نظارت خواهند داشت. در هر صورت اگر مشکلی در مورد اکران این فیلم ایجاد شود شاهد انتشار آن در دیزنی پلاس خواهیم بود. در حالت خوش‌بینانه یک دست‌انداز کوچک در مسیر تولید فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness رخ داده، اما در طول بحران کووید ۱۹، هیچ تضمینی وجود ندارد.

منبع:اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.