فیلم‌برداری فصل سوم سریال Doom Patrol آغاز شد

7 January 2021 - 14:32
سریال Doom Patrol

روند تولید سریال Doom Patrol به صورت رسمی آغاز شد. این سریال که در ابتدا به عنوان اسپین آفی از سریال Titans برای شبکه اینترنتی DC Universe تولید شده بود، به سرعت توانست تبدیل به سریالی مستقل شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

داستان این سریال بر روی گروه بدخلقی تمرکز دارد که پس از تجربه تراژدی‌هایی در زندگی، به هر کدام از آن‌ها قدرت‌های عجیبی داده شده است. با سرپرستی کاراکتری با نام رئیس با بازی تیموتی دالتون (Timothy Dalton)، این گروه که با نام Doom Patrol شناخته شده، در سختی‌ها به یکدیگر تکیه داده‌اند و به‌تدریج تبدیل به خانواده‌ای ناخواسته شده‌اند. در حالی که فصل اول این سریال به صورت اختصاصی در شبکه اینترنتی DC Universe پخش شده بود، فصل دوم آن به جای پخش در این شبکه، در تابستان سال گذشته میلادی در شبکه اینترنتی HBO Max به نمایش گذاشته شد. در آینده، تنها مکان پخش این سریال شبکه HBO Max خواهد بود.

فصل دوم سریال Doom Patrol از ماه ژوئن (خرداد ماه ۱۳۹۹) تا اوت ۲۰۲۰ (مرداد ماه ۱۳۹۹) در این شبکه به نمایش درآمد و باری دیگر، فصلی لذت‌بخش را برای طرفداران خود به نمایش گذاشت. این فصل، پایان نفس‌گیر و نیمه‌کاره‌ای داشت که در آن کاراکتر دوروتی اسپینر جوان، تک و تنها راهی مقابله با کاراکتر The Candlemaker شد. طرفداران این سریال در پایان فصل دوم آن مات و مبهوت ماندند، مخصوصاً اینکه در ابتدا مشخص نبود که آیا فصل سوم این سریال تولید خواهد شد یا خیر.

سرانجام در ماه سپتامبر (شهریور ماه ۱۳۹۹) بود که شبکه HBO Max این سریال را برای فصل سوم تمدید کرد. برای مشخص شدن پایان نیمه‌کاره فصل دوم آن، طرفداران به شدت در انتظار پخش فصل سوم این سریال بوده‌اند.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی از داستان فصل سوم این سریال مشخص نشده ولی با این حال خبر بسیار مهمی در رابطه با آن منتشر شده است. بدل‌کار سریال Doom Patrol با نام تام ویلیامز (Thom Williams) با انتشار تصویری از پشت‌صحنه آن، آغاز فیلم‌برداری فصل سوم این سریال را در شبکه اجتماعی اینستاگرام تائید کرد.

شما این تصویر را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

سریال Doom Patrol

روند تولید فصل جدید سریال Doom Patrol در حالی آغاز شده که تولیدات پروژه‌های تلویزیونی بی‌شماری به علت شیوع ویروس کرونا تعطیل شده است. مکان تولید و فیلم‌برداری بیشتر این پروژه‌های تعطیل شده در شهر لس‌آنجلس قرار گرفته است.

با این وجود، امکان دارد که مکان فیلم‌برداری سریال Doom Patrol که در ایالت جورجیا قرار دارد، از مشکلات احتمالی به وجود آمده توسط ویروس کرونا در امان بماند. با فرض به وجود نیامدن تأخیری در روند تولید فصل جدید این سریال، امکان دارد فصل سوم آن تا پایان سال جاری میلادی به نمایش در‌آید ولی اگر هرگونه تأخیری به علت ویروس کرونا در روند فیلم‌برداری آن به وجود بیاید، طرفداران باید حداقل تا سال ۲۰۲۲ برای تماشای آن منتظر بمانند. در این مقطع و با توجه به آغاز روند تولید فصل سوم سریال Doom Patrol، سخت است که بگوییم آیا تأخیری در روند ساخت آن به وجود خواهد آمد یا خیر.

با این حال، خبر شروع فیلم‌برداری فصل جدید آن، خبری هیجان‌انگیز می‌باشد. فصل دوم این سریال به علت شیوع ویروس کرونا با قسمت‌های کمتری به نمایش گذاشته شده بود و اکنون امیدواریم که فصل سوم آن بتواند فرصت پر کردن جای خالی قسمت‌های تولید نشده فصل قبلی را به دست آورد. سریال Doom Patrol به‌طور گسترده‌ای به عنوان یکی از بهترین سریال‌های حال حاضر کمیک بوکی DC شناخته شده و با توجه به پایان فصل قبلی آن، داستان‌های بسیاری برای تعریف کردن در فصل جدید این سریال وجود خواهد داشت. طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که با شروع فیلم‌برداری فصل سوم سریال Doom Patrol، گروه مورد علاقه‌شان به‌زودی به تلویزیون بازخواهند گشت.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.