پوستر‌ انیمیشنی کاراکترهای فیلم F9 منتشر شد

14 April 2021 - 14:34
F9

اکانت رسمی توییتر فیلم «سریع و خشمگین ۹»، به‌تازگی پوستر‌های انیمیشنی جدیدی را از کاراکترهای حاضر در این فیلم به اشتراک گذاشته است.

تریلر جدید این فیلم نیز قرار است امروز منتشر شود. پوستر‌های انیمیشنی منتشر شده توسط اکانت رسمی توییتر این فیلم، شامل تمامی کاراکترهای محبوب حاضر در این فرنچایز می‌باشد که آن‌ها قرار است بار دیگر در نهمین قسمت از سری فیلم‌های Fast and Furious حضور داشته باشند.

در هر کدام از این پوسترها نیز می‌توان یکی از کاراکترهای اصلی حاضر در این فیلم را در حالی که بر روی ماشینی تکیه داده‌اند مشاهده کرد. بسیار جالب است که در این پوسترها هیچ سرنخی از داستان این فیلم دیده نمی‌شود ولی با این حال انتشار آن‌ها کافی است تا طرفداران این فیلم برای تماشای آن هیجان‌زده شوند مخصوصاً با توجه به تأخیرهایی که تاکنون به علت همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماها، در تاریخ اکران این فیلم به وجود آمده است.

از کاراکترهایی که در این پوسترها دیده می‌شوند می‌توان به دومینیک تورتو با نقش‌آفرینی وین دیزل (Vin Diesel)، لتی اورتیز با نقش‌آفرینی میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، رومن پیرس با نقش‌آفرینی تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، تیج پارکر با نقش‌آفرینی کریستوفر برایان بریجز (Christopher Brian Bridges)، جیکوب تورتو با نقش‌آفرینی جان سینا (John Cena)، میا تورتو با نقش‌آفرینی جوردانا بروستر (Jordana Brewster)، مگان رمزی با نقش‌آفرینی ناتالی امانوئل (Nathalie Emmanuel) و هان لو با نقش‌آفرینی سانگ کانگ (Sung Kang) اشاره کرد.

فیلم F9 قرار است با از راه رسیدن برادر گم شده کاراکتر دومینیک تورتو با نام جیکوب و وارد شدنش به داستان این فیلم، بار دیگر خانواده را موضوع اصلی خود قرار دهد. کاراکتر جیکوب در این فیلم شخصیتی بسیار خطرناک و تهدیدی بین‌المللی خواهد بود. جان سینا تنها شخصیت منفی این فیلم نیست چرا که کاراکتر سایفر با نقش‌آفرینی شارلیز ترون (Charlize Theron) نیز قرار است بار دیگر به عنوان دیگر شخصیت منفی این فیلم، در آن حضور داشته باشد.

این کاراکتر پیش از این نیز در قسمت قبلی و هشتمین قسمت این فرنچایز با نام The Fate of the Furious، به عنوان شخصیت منفی اصلی، در آن حضور داشته است. براساس خلاصه‌ منتشر شده از داستان فیلم F9، از قرار معلوم دو شخصیت منفی این فیلم (کاراکترهای جیکوب و سایفر) در حال همکاری با یکدیگر می‌باشند تا گروه دومینیک تورتو را نابود کنند. علاوه بر این، به محض منتشر شدن تریلر جدید این فیلم اطلاعات بیشتری از طرح داستانی آن نیز مشخص خواهد شد.

جاستین لین (Justin Lin) یکی از کارگردان‌های مطرح این فرنچایز، پس از غایب بودن از قسمت‌های قبلی آن، بار دیگر وظیفه کارگردانی قسمت جدید این فرنچایز را بر عهده داشته است. از فیلم‌های پیشین این فرنچایز که جاستین لین وظیفه کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته است، می‌توان به سومین قسمت آن با عنوان The Fast and the Furious: Tokyo Drift، قسمت چهارم با نام Fast & Furious، قسمت پنجم با عنوان Fast Five و در نهایت قسمت ششم با نام Fast & Furious 6 اشاره کرد.

از قرار معلوم علاوه بر هدایت فیلم F9، این کارگردان قرار است وظیفه کارگردانی دو قسمت پایانی این فرنچایز را نیز بر عهده داشته باشد.

در حال حاضر فیلم F9 برای پخش در تاریخ ۲۵ ژوئن سال جاری (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) در سینماها برنامه‌ریزی شده است ولی با این حال و با توجه به شرایط حال حاضر همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از سینماها، امکان تأخیر خوردن دوباره این فیلم همچنان وجود دارد.

پوستر‌های انیمیشنی منتشر شده از کاراکترهای این فیلم را نیز می‌توان از طریق این لینک تماشا کرد.

منبع: کولایدر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.