گابریل لونا بازیگر نقش تامی در سریال The Last Of Us شد

17 April 2021 - 19:40

گابریل لونا بازیگر Terminator: Dark Fate به عنوان بازیگر نقش تامی در اقتباس تلویزیونی از بازی The Last of Us انتخاب شد. در این سریال پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و بلا رمزی (Bella Ramsey) به ترتیب در نقش جوئل و الی بازی می‌کنند و گابریل لونا (Gabriel Luna) در نقش تامی، برادر کوچک جوئل نقش‌آفرینی خواهد کرد.

سریال The Last of Us براساس مجموعه بازی ویدیویی تحسین‌شده‌ای از استودیو ناتی داگ با همین نام ساخته می‌شود. داستان بازی در مورد یک نوع عفونت قارچی است که انسان‌ها را به موجوداتی تهاجمی مانند زامبی تبدیل می‌کند. پس از مقدمه کوتاه از تامی و جوئل، وقایع داستان ۲۰ سال پس از شیوع چنین بیماری اتفاق می‌افتد که در آن بازماندگان در مناظق قرنطینه زندگی می‌کنند. در این بین گروهی نظامی به نام فایرفلایز به دنبال درمان این بیماری هستند. از آنجایی که بیشتر داستان The Last of Us به تلاش‌های جوئل برای رساندن الی به فایرفلایز  اختصاص داده شده است، این دو نفر کل کشور را زیر و رو می‌کنند تا تامی را که قبلا عضو گروه فایرفلایز بود پیدا کنند.

اگرچه دقیقاً مشخص نیست که سریال The Last of Us از نتفلیکس چقدر به داستان اصلی بازی وفادار خواهد بود، اما تامی بخشی جدایی ناپذیر در بازی The Last of Us و دنباله آن یعنی The Last of Us Part II بوده است.

Tommy

نیل دراکمن (Neil Druckman)، نویسنده و کارگردان خلاق بازی The Last of Us، اعلام کرده است داستان سریال به داستان بازی وفادار خواهد ماند، اما در بعضی بخش‌ها داستان دستخوش تغییراتی خواهد بود که در بازی ندیده بودیم.

لونا بیشتر برای ایفای نقش گابریل/ ریو-۹ در فیلم Terminator: Dark Fate و رابی رایز/ روح‌سوار در سریال Agents Of S.H.I.E.L.D شبکه‌ی ABC شناخته شده است. از دیگر آثار تلویزیونی گابریل لونا نیز می‌توان به فیلم Bernie، فصل اول سریال True Detective و سریال‌ Matador اشاره کرد.

کریگ مازن (Craig Mazin) نویسنده‌ی سریال Chernobyl (چرنوبیل) و نیل دراکمن، کارگردان بازی‌های The Last Of Us به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال فعالیت می‌کنند. کانتمیر بالاگوف (Kantemir Balagov) که کارگردانی فیلم‌ Beanpole  را در کارنامه دارد، کارگردان قسمت آزمایشی سریال The Last Of Us خواهد بود.

هوز تاریخ اکران فیلم در HBO مشخص نیست، اما فیلم‌برداری قرار است در جولای امسال آغاز شود و تا ژوئن ۲۰۲۲ اکران نخواهد شد.

منبع: collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.