تام کروز عنوان رسمی دنباله Top Gun را اعلام کرد

4 June 2017 - 17:00

بعد از سال‌ها انتظار برای ساخت دنباله Top Gun، سرانجام دنباله این فیلم ساخته می‌شود. تام کروز برگشته و تضمین می‌کند روزی را شاهد خواهیم بود که افتتاحیه این فیلم است. اما اگر فکر کردید قرار است دنباله این فیلم عنوان Top Gun 2 را داشته باشد، سخت در اشتباهید. و اگر فکر می‌کردید که عنوان این دنباله خیلی مهم نیست باز هم اشتباه کرده‌اید. با سینماگیمفا برای خواندن جزئیات بیشتر همراه باشید.

Access Hollywood اخیراً پیرامون فیلم The Mummy با تام کروز مصاحبه‌ای انجام داده و از این بازیگر درباره پیشرفت کار دنباله Top Gun نیز پرسیده است. کروز در این مصاحبه عنوان این فیلم را اعلام کرده است.

عنوان رسمی دنباله این فیلم Top Gun: Maverick است که اشاره بر شخصیت برجسته کروز در فیلم کلاسیک تونی اسکات دارد. کروز می‌گوید این دنباله همان لحن فیلم اول را دارد و آنها از امتیاز اصلی هارولد فالترمیر استفاده خواهند کرد، بنابراین احتمالاً باید انتظار دیدن مناطق خطر شدید را داشته باشید.

هنوز نمی‌دانیم بازیگران نقش مقابل کروز در این دنباله چه کسانی هستند، دنباله‌ای که دانشکده قدیمی را نشان می دهد که خلبانان جنگنده‌ باید مبارزه با هواپیماهای مدرن را یاد بگیرند. ژوزف کاسینسکی (Joseph Kosinski) که فیلم Oblivion را با بازی کروز کارگردانی کرده، کارگردان این دنباله خواهد بود و سال آینده کار فیلم برداری این دنباله را آغاز می‌کند.

منبع: screencrush

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.