پروژه جدید هریسون فورد: Call of the Wild

17 July 2018 - 13:04

به نقل از ورایتی، هریسون فورد (Harrison Ford)، که آخرین بار در نقش ریک دکارت در فیلم Blade Runner 2049 و هان سولو در Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیر برمی‌خیزد) دیده شد، در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید Call of the Wild است. برای خواندن جزئیات بیشتر پیرامون این خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر مذاکرات خوب پیش برود، هریسون نقش جان تورنتون، معدن‌کاوی که به دنبال طلا به یوکان می‌رود، را بازی می‌کند. کمپانی فاکس قرن ۲۰ این اقتباس را می‌سازد که براساس رمان جک لاندن، منتشر شده در سال ۱۹۰۳ است. این رمان به جستجوی طلا کلاندیک از ۱۸۹۰ از نگاه باک می‌پردازد.

این فیلم لایو‌اکشن با بودجه بالا را کریس سندرس (Chris Sanders) کارگردانی می‌کند که مایکل گرین فیلم‌نامه آن را نوشته است.
اروین استوف (Erwin Stoff) به همراه رایان استفورد (Ryan Stafford) تهیه‌کنندگان این اثر هستند. دایانا پوکارنی و استیو ایزبل تهیه‌کنندگان فیلم از طرف کمپانی فاکس هستند.‌

تولید فیلم Call of the Wild امسال سپتامبر (شهریور) شروع می‌شود.‌ اقتباس‌های قبلی، Clark Gable در سال ۱۹۳۵ و نسخه ۱۹۷۲ با بازی چارلتون هستون بوده‌اند و فیلم و سریال‌های دیگری نیز از این داستان کلاسیک الهام گرفته‌اند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.