کمپانی برادران وارنر دنباله Edge of Tomorrow را در دست ساخت دارد

2 March 2019 - 12:30

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر ساخت دنباله فیلم علمی‌تخیلی Edge of Tomorrow با بازی تام کروز و امیلی بلانت و نویسندگی متیو رابینسون (Matthew Robinson) را در برنامه دارد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

داگ لیمن (Doug Liman)، فیلم‌ساز Edge of Tomorrow، کروز و بلانت در صورتی به این دنباله باز می‌گردند که رابینسون فیلم‌نامه‌ای مطابق میل آن‌ها بنویسد. رابینسون کمدی The Invention of Lying را در سال ۲۰۰۹ به همراه ریکی گروایس (Ricky Gervais) نوشته و کارگردانی کرده و یکی از نویسندگان فیلم Monster Trucks در سال ۲۰۱۶ بوده است.

کریستوفر مک‌کواری (Christopher McQuarrie) فیلم‌نامه فیلم اصلی را به همراه جز باترورث (Jez Butterworth) و جان-هنری باترورث (John-Henry Butterworth) نوشت. این فیلم درباره افسر نظامی به اسم کیج (با بازی کروز) است که در حلقه زمان در وسط تهاجم خارجی‌ها گیر کرده است. هر زمان می‌میرد، دوباره روزش آغاز می‌شود. سرانجام، او به قهرمان جنگ، ریتا (با بازی بلانت) برمی‌خورد و می‌فهمد که او هم یکبار در حلقه زمان گیر کرده بوده است. او هر روز باید ریتا را راضی کند تا کمکش کند.

فیلم Edge of Tomorrow براساس All You Need Is Kill است. این فیلم به موفقیت تجاری دست نیافت و با بودجه ۱۷۸ میلیون دلاری‌اش فقط ۳۷۰ میلیون دلار فروخت. اما از نظر منتقدین و محبوبیت طی این چند سال به شدت موفق بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.