تایکا وایتیتی نقشی در تولید فیلم انیمیشنی Flash Gordon خواهد داشت

25 June 2019 - 15:00

فاکس/دیزنی اعلام کردند تایکا وایتیتی (Taika Waititi) کارگردان فیلم Thor: Ragnarok «ثور: رگنراک» نقشی در ساخت فیلم انیمیشنی Flash Gordon «فلش گوردون» خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خبری مبنی بر این منتشر شد که وایتیتی برای نویسندگی و کارگردانی این فیلم استخدام شده، اما نمایندگان او گفتند هنوز زود است نقش او در تولید این فیلم مشخص شود. او در مراحل پس از تولید Jojo Rabbit «جوجو ربیت» فیلم اقتباسی خودش از رمان کریستین لونس به سر می‌برد، داستانی هجوآمیز که در آن یک پسر جوان در ارتش هیتلر متوجه می‌شود مادرش یک دختر یهودی را از نازی‌ها مخفی کرده است. با وجود حس ملی‌گرایی، این جوان آشفته شده و یکی از صداهایی که او را هدایت می‌کند دوست خیالی و احمق او آدلف هیتلر (با بازی وایتیتی) است.

وایتیتی به تازگی از ساخت یک فیلم انیمیشنی دیگر به نام Bubbles «حباب‌ها» پروژه‌ی استاپ موشن نتفلیکس کناره‌گیری کرده است. با وجود اینکه این فیلم طی جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷ با قیمتی ۲۰ میلیون دلاری فروخته شد، این پروژه زمانی به چالش کشیده شد که مستند Leaving Neverland «ترک ناکجاآباد» از HBO پخش شد، که درباره‌ی دو تا از کودکان همراه مایکل جکسون بود که والدین آن‌ها به طرز عجیبی اجازه دادند این بچه‌ها شب را در کنار جکسون بگذرانند. این دو که حالا بزرگ شده‌اند، ادعا می‌کنند جکسون با آن‌ها روابط غیراخلاقی برقرار کرده است. نمایندگان جکسون این ادعا را رد کرده‌اند، اما وایتیتی هر چقدر هم که فیلمساز مبتکری باشد، چطور می‌تواند فیلمی درباره‌ی زندگی جکسون از دیدگاه شامپانزه‌اش بسازد؟ دلیل اصلی وایتیتی برای کناره‌گیری از این فیلم، تقویم کاری شلوغ اعلام شده است.

فیلم Flash Gordon سال‌هاست در حال توسعه بوده – متیو وان (Matthew Vaughn) کارگردان Kingsman «کینگزمن» و جولیوس ایوری (Julius Avery) کارگردان Overlord «اورلرد» آخرین فیلمسازانی بوده‌اند که برای ساخت این پروژه نام برده شده‌اند – اما یک فیلم انیمیشنی روش جذابی برای نمایش این شخصیت نمادین است که به لطف فیلم محصول ۱۹۸۰ با بازی سم جونز (Sam Jones) و مکس ون سیدو (Max Von Sydow) و موسیقی متن فراموش‌نشدنی فردی مرکوری (Freddie Mercury) و کوئین (Queen) در یادها باقی ماند.

Flash Gordon قرار است در این انیمیشن به ریشه‌های خودش برگردد. این شخصیت کار خودش را سال ۱۹۳۴ با کامیک استریپی علمی تخیلی ساخته و منتشر شده توسط الکس ریموند (Alex Raymond) برای رقابت با Buck Rogers «باک راجرز» آغاز کرد. زمین به دلیل برخورد با سیاره‌ی مونگو به خطر افتاده، و فلش برای متوقف کردن این فاجعه با یک سفینه به فضا فرستاده می‌شود. او با حاکم ستمگر مونگو یعنی مینگ بی‌رحم به رقابت می‌پردازد. از روی این کامیک استریپ، سریالی با بازی باستر کریب (Buster Crabbe) و چندین فیلم و سریال دیگر ساخته شد. فیلم محصول ۱۹۸۰ توسط فیلم لایو اکشن Ted «تد» ساخته‌ی ست مک‌فارلن (Seth MacFarlane) مورد ستایش قرار گرفت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.