رایان مورفی بازیگران فصل دهم American Horror Story را اعلام کرد

27 February 2020 - 21:00

رایان مورفی (Ryan Murphy)، دیشب سازنده سریال American Horror Story بازیگران فصل دهم این سریال آنتولوژی شبکه FX را از طریق اینستاگرام اعلام کرد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مورفی با انتشار ویدئویی با آهنگ Dead of Night از ارویل پک (Orville Peck) اعلام کرد که ماکولی کالکین (Macaulay Culkin) در میان بازیگران جدید سریال قرار دارد. او به بازیگرانی همچون سارا پولسون (Sarah Paulson)، ایوان پیترز (Evan Peters) پیوسته که بعد از غیبت در فصل نهم، به این فصل بازگشته‌اند. کتی بایتس (Kathy Bates)، لزلی گراسمن (Leslie Grossman)، بیلی لورد (Billie Lourd)، آدینا پورتر (Adina Porter)، لی‌لی راب (Lili Rabe)، آنجلیکا راس (Angelica Rossl) و فین ویتراک (Finn Wittrock) دیگر بازیگران این فصل هستند.

پولسون در American Horror Story: 1984 حضور نداشت چون درگیر سریال Ratched رایان مورفی محصول شبکه نتفلیکس و مینی سریال Mrs. America شبکه FX بود. شبکه FX در ماه ژانویه سریال را برای سه فصل دیگر تمدید کرد تا مجموعا ۱۳ فصل شود.

هر فصل سریال تم و مکان و زمان ترسناک متفاوتی دارد و از خانه متروکه و بیمارستان روانی، مجمع جادوگران و برنامه ترسناک سفر گرفته تا هتل تاریک و تاریخچه قتل در آن دیده می‌شود.

مورفی و برد فالچوک (Brad Falchuk)، سازندگان سریال، هنوز تم و مکان و زمان فصل ۱۰ را لو نداده‌اند، هرچند مورفی سال گذشته در مصاحبه با سایت خبری ددلاین، چند چیز کوچک لو داد. او گفت که بازیگران محبوب سریال را باز می‌گرداند و موجودات خارجی و فضایی در سریال خواهند بود.

فکر میکنم Americana همیشه در قلب سریال قرار دارد.

این سریال با ۹ فصل توانسته ۹۵ بار نامزد جایزه امی شود و ۱۶ جایزه دریافت کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.