تاریخ پخش An American Pickle از HBO Max اعلام شد

14 May 2020 - 22:32

کمدی An American Pickle با بازی ست روگن (Seth Rogen) که از سونی پیکچرز به HBO Max رفته، ۶ اوت پخش می‌گردد. این فیلم، کاری از Point Grey Pictures اولین فیلم HBO Max  است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

تاریخ پخش این فیلم دیروز اعلام شد و HBO Max دومین موج برنامه ریزی خود را برای تابستان اعلام کرد که شامل فیلم‌های موجود روی پلتفرم از زمان راه اندازی اش است.

وارنر مدیا ۲۷ آوریل به حقوق جهانی An American Pickle سونی دست یافت که قرار بود امسال فیلم را اکران کند. این یکی از چند فیلمی است که بخاطر بحران کرونا به پلتفرم پخش فروخته شده و به فیلم‌هایی همچون My Spy و The Lovebirds پیوسته است.

این فیلم توسط سیمون ریچ (Simon Rich) از رمان Sell Out اقتباس شد و با بازی روگن در نقش هرسچل گرینبوم، داستان کارگر شورشی که سال ۱۹۲۰ با رویای ساخت زندگی بهتر برای خانواده اش به آمریکا مهاجرت می‌‌کند، است. او یک روز حین کار در کارخانه، درون خمره خیار شور می‌افتد و ۱۰۰ سال آنجا می‌ماند. شورشی این خمره او را به خوبی نگه می‌دارد و وقتی وارد بروکلین امروزی می‌شود، متوجه می‌گردد که اصلا پیر نشده است. اما وقتی دنبال خانواده‌اش می‌گردد، متوجه می‌شود که تنها بازمانده از خانواده اش، نتیجه پسری اش، بن گرینبوم، است که مهندس کامپیوتر کج خلقی است.

برندن تراست (Brandon Trost) این فیلم را کارگردانی کرده که توسط روگن، گلدبرگ و جیمز ویور (James Weaver) تولید شده است. ریچ تهیه کننده اجرایی آن در کنار الکس مک‌آتی (Alex McAtee) و تد گیدلو (Ted Gidlow) از Point Grey است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.