نوآ سنتینو به فیلم ابرقهرمانی Black Adam پیوست

17 July 2020 - 15:00

به زودی شاهد حضور شخصیتی شبیه مرد مورچه‌ای در دنیای سینمایی دی‌سی خواهیم بود. نوآ سنتینو (Noah Centineo) بازیگر فیلم To All the Boys I’ve Loved Before «تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم»، برای بازی در نقش اتم اسمشر به فیلم Black Adam «بلک آدام» با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) پیوست. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اتم اسمشر قهرمانی است که می‌تواند ساختار مولکولی خودش را تغییر دهد، در نتیجه قادر است اندازه و قدرت خودش را کم و زیاد کند. در کامیک‌ها، بلک آدام و اتم اسمشر با هم اختلاف دارند، اما سپس یک رفاقت برادرانه را آغاز می‌کنند.

سنتینو به تازگی در فیلم To All the Boys: P.S. I Still Love You «تقدیم به همه پسران: پی‌نوشت. من هنوز دوستت دارم» حضور داشته و قرار است نقش هی‌-من را در فیلم لایو اکشن Masters of the Universe «اربابان جهان» بازی کند. هنوز مشخص نیست فیلمبرداری این فیلم چه زمانی آغاز خواهد شد، اما وقتی تولید آثار مختلف دوباره آغاز شود، جانسون باید ابتدا بازی در فیلم نتفلیکسی Red Notice «هشدار قرمز» با بازی رایان رینولدز (Ryan Reynolds) و گال گادوت (Gal Gadot) را به پایان برساند.

ژاومه کویت سرا (Jaume Collet-Serra) که در فیلم Jungle Cruise «جانگل کروز» با جانسون همکاری کرده، کارگردانی فیلم Black Adam را براساس فیلمنامه‌ای از آدام استیکیل (Adam Sztykiel) برعهده دارد.

فعلا تاریخ اکران دسامبر ۲۰۲۱ برای فیلم Black Adam مشخص شده، اما احتمالا اکران این فیلم به سال ۲۰۲۲ یا پس از آن موکول خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.