تریلر فصل پنجم This is us منتشر شد

17 October 2020 - 09:00

شبکه NBC تریلر فصل پنجم درام خانوادگی مورد تحسین منتقدان به نام This is us را منتشر کرد که خانواده پیرسون را در حالی که به مشکلات خانوادگی خود می‌پردازند و در عین حال با مشکلات دنیای واقعی از جمله همه‌گیری و موضوع اعتراض اخیر سیاه‌پوستان با شعار Black Lives Matter رو‌به‌رو هستند، به تصویر می‌کشد. در ادامه با سینما فارس همراه باشید.

این سریال به گونه‌ای زمان‌بندی شده که ۲۷ اکتبر (۶ آبان) اولین قسمت دو‌ساعته خود را منتشر کند.

سریال This is us یک سریال تازه‌کننده، صادقانه و تحریک‌کننده است که گروهی منحصر‌به‌فرد را دنبال می‌کند که مسیرها و داستان زندگی آن‌ها به طرز بسیار جالبی در‌هم می‌آمیزد. ما می‌بینیم که چندین نفر از آن‌ها تولد یکسانی دارند ولی داستان چیزی فراتر از آن است که کسی انتظارش را داشته باشد.

این سریال نوعی سریال هوشمندانه و مدرن است که پیش‌فرض‌های روزانه شما را نسبت به مردمی که فکر می‌کنید می‌شناسید به چالش می‌کشد.

این سریال شامل بازیگرانی همچون: میلو ونتیمیگلیا (Milo Ventimiglia)، مندی مور (Mandy Moore)، جاستین هارتلی (Justin Hartley)، کریسی متز (Chrissy Metz)، استرلینگ کی براون (Sterling K. Brown)، سوزان کلچی واتسون (Susan Kelechi Watson)، کریس سالیوان (Chris Sullivan)، مایکل آنگارائو (Michael Angarano)، و رون سفاس جونز (Ron Cephas Jones) می‌شود.

فوگلمن (Fogelman) به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی با دون تاد (Don Todd) همکاری می‌کند. جس روزنتال (Jess Rosenthal)، چارلی گوگولاک  (Charlie Gogolak) و کارگردانان کن اولین (Ken Olin)، جان رکوا (John Requa) و گلن فیکارا (Glenn Ficarra) تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. تهیه‌کنندگی سریال This is us توسط کمپانی th Century Fox Television20 انجام می‌شود.

تریلر فصل جدید این سریال را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.