تریلر فیلم Ma Rainey’s Black Bottom: آخرین نقش‌آفرینی چادویک بوزمن

21 October 2020 - 09:00

نتفلیکس اولین تریلر فیلم Ma Rainey’s Black Bottom را منتشر کرد که در آن شاهد آخرین نقش‌آفرینی چادویک بوزمن (Chadwick Boseman) هستیم که ۲ ماه پیش بعد از نبرد ۴ ساله با سرطان درگذشت. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

جورج سی. ولف (George C. Wolfe) کارگردانی این فیلم اقتباسی براساس نمایش محبوب August Wilson را برعهده داشته، که قدرت موسیقی بلوز و هنرمندانش را به تصویر می‌کشد. این فیلم در دهه ۱۹۲۰ میلادی جریان دارد، زمانی که تنش‌ها در یک استودیوی ضبط در شیکاگو شدت می‌گیرد، جایی که گروهی از نوازندگان در انتظار ما رینی (وایولا دیویس (Viola Davis))، مادر بلوز افسانه‌ای هستند. او که دیر به استودیو می‌رسد، وارد نبردی با مدیر سفیدپوستش بر سر کنترل موسیقی خودش می‌شود.

گلین تورمن (Glynn Turman) و کولمن دومینگو (Colman Domingo) در کنار مایکل پاتس (Michael Potts)، جانی کوین (Jonny Coyne)، جرمی شیمس (Jeremy Shamos)، دوسان براون (Dusan Brown) و جاشوا هارتو (Joshua Harto) دیگر بازیگران این فیلم موزیکال هستند.

فیلم Ma Rainey’s Black Bottom در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر) منتشر خواهد شد. تریلر این فیلم را در کانال یوتیوب مشاهده نمایید.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.