یونیورسال و برادران روسو فیلم اکشن کمدی Saigon Bodyguards را خواهند ساخت

10 November 2020 - 17:30

کمپانی Universal Pictures قراردادی را جهت ساخت نسخه جدیدی از فیلم Saigon Bodyguards امضا کرده است. این کمپانی قرار است که فیلم تأثیرگذار اکشن کمدی را بر اساس فیلم ویتنامی با همین نام بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریس پرت (Chris Pratt) که به تازگی کار فیلم‌برداری صحنه‌های خود در فیلم Jurassic World: Dominion که در تاریخ ۱۰ ژوئن سال ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۱) اکران خواهد شد را برای یونیورسال به اتمام رسانده است قرار است که به همراه وو جینگ (Wu Jing) بازیگر اصلی سری فیلم‌های پرفروش و بزرگ چینی با نام Wolf Warrior جزء ستاره‌های اصلی این فیلم باشند و در آن نقش‌آفرینی کنند.

الکس گریگوری (Alex Gregory) و پیتر هایوک (Peter Huyck) که در کارنامه خود نویسندگی فیلم‌های What Men Want و سریال Veep شبکه HBO را انجام داده‌اند قرار است که کار نویسندگی فیلم‌نامه این فیلم را به عهده بگیرند. کریس پرت از طریق کمپانی خود با نام Indivisible Productions به همراه برادران روسو با نام‌های جو روسو (Joe Russo) و آنتونی روسو (Anthony Russo) و مایک لاروکا (Mike Larocca) از طریق کمپانی خود با نام AGBO production این فیلم را تولید خواهند کرد.

این فیلم دوباره برادران روسو را با کریس پرت که کاراکتر او را از فیلم Guardians of the Galaxy به فیلم Avengers خود آورده بوده‌اند متحد خواهد کرد و همچنین آن‌ها دوباره با وو جینگ کار خواهند کرد چرا که برادران روسو جزء مشاوران فیلم Wolf Warriors 2 بوده‌اند که این فیلم تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین با فروشی بیش از ۸۷۷ میلیون دلار شده است. در حقیقت این فیلم پرفروش‌ترین فیلم غیر انگلیسی ‌زبانی است که تا به حال ساخته شده است.

داستان فیلم Saigon Bodyguards بر روی دو دوست، یکی آدمی سر به راست و دیگری کاراکتری بی‌مزه و لوس تمرکز دارد که آن‌ها  تلاش می‌کنند وارث شرکتی را که جلوی چشم آن‌ها ربوده شده است را پیدا کنند. از این زمان به بعد ماجرا اسرارآمیز و پیچیده‌تر می‌شود. کارگردان فیلم اصلی کن اوچیایی (Ken Ochiai) بوده است که در کارنامه خود کارگردانی فیلم Ninja the Monster را بر عهده داشته است و کمپانی‌های تولیدکننده این فیلم کمپانی Rhombus Media و TNA Entertainments که این کمپانی نماینده کمپانی CJ Entertainment است به همراه مشارکت کمپانی‌های Galaxy Media ،PS Vietnam ،Media Village و Yeah 1 CMG هستند.

معاون اجرایی تولیدات کمپانی یونیورسال با نام مت ریلی (Matt Reilly) این پروژه را به دست آورده است و او به نمایندگی یونیورسال بر تولید این فیلم نظارت خواهد کرد. کسی وایتینگ (Kassee Whiting) مجری ساخت کمپانی AGBO نیز بر روی تولید این پروژه از طرف آن‌ها نظارت خواهد کرد.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.