اولین تصاویر فیلم The Adam Project با بازی رایان رینولدز منتشر شد

1 December 2020 - 11:30

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) دو تصویری را از فیلم آینده نتفلیکس با نام The Adam Project منتشر کرد. فیلم The Adam Project فیلمی علمی-تخیلی است با موضوع سفر در زمان که فیلم‌نامه آن را جاناتان تروپر (Jonathan Tropper) نوشته است. جاناتان تروپر در کارنامه خود وظیفه نوشتن فیلم‌نامه فیلم This Is Where I Leave You را بر عهده داشته است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جنیفر گارنر (Jennifer Garner)،‌ زوئی سالدانیا (Zoe Saldana) و مارک رافلو (Mark Ruffalo) در کنار رایان رینولدز در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده شاون لوی (Shawn Levy) است که او در کارنامه خود وظیفه کارگردانی فیلم‌هایی مانند Night at the Museum، Real Steel و چندین قسمت سریال Stranger Things را بر عهده داشته است.

رایان رینولدز پشت سر هم مشغول کار کردن در صنعت سینما بوده و او در دهه اخیر توانسته است در چندین فیلم‌های مختلف نقش‌آفرینی کند مانند فیلم‌های:

Deadpool ،Deadpool 2 ،The Hitman’s Bodyguard ،Detective Pikachu ،۶ Underground ،Mississippi Grind و Life.

او در حال حاضر در سه فیلم با نام‌های The Hitman’s Wife’s Bodyguard ،Free Guy و Red Notice نقش‌آفرینی کرده است که این فیلم‌ها قرار است که در آینده منتشر شوند و اکنون در مرحله پس‌تولید قرار دارند و در عین حال نیز او مشغول فیلم‌برداری فیلم The Adam Project می‌باشد. رایان رینولدز در این فیلم نقش مردی را بازی می‌کند که باید برای کمک گرفتن و مشورت کردن با نسخه ۱۳ ساله خودش در زمان به گذشته سفر ‌کند. مارک رافلو نیز در این فیلم نقش پدر کاراکتر رایان رینولدز را در داستان آن بازی خواهد کرد. نقش بقیه بازیگران این فیلم هنوز مشخص نشده است.

رایان رینولدز که همیشه در صنعت سینما مشغول کار است، در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام دو تصویری را از این فیلم آینده نتفلیکس به اشتراک گذاشته است. اولین تصویری که او از این فیلم منتشر کرده است نشان می‌دهد که کاراکتر رایان رینولدز در جنگل توسط بازیگر جوان دیگری با نام واکر اسکوبل (Walker Scobell) دنبال می‌شود در حالی که به نظر می‌رسد کاراکتر او در این عکس مضطرب است و با توجه به اشارات بدن کاراکتر واکر اسکوبل به نظر می‌رسد که او تحریک شده و خشمگین است. عکس دوم نیز عکسی از پشت‌صحنه این فیلم است که در آن رایان رینولدز با تی‌شرت خونی از صحنه جدیدی که به تازگی آن را فیلم‌برداری کرده‌اند با کارگردان این فیلم شاون لوی در خانه‌ای روشن و گرم در حال صحبت هستند و توجه هر دو آن‌ها معطوف به تلفن همراهی می‌باشد.

این دو عکس را می‌توان در ادامه مشاهده کرد:

در حالی که تا به حال اطلاعات بسیار کمی از فیلم The Adam Project در دسترس قرار گرفته است، به نظر می‌رسد و امکان دارد این عکس‌هایی که توسط رایان رینولدز منتشر شده، جزئیات جدیدی از این فیلم که قبلاً مشخص نبوده است را آشکار کند. به عنوان مثال در اولین تصویر منتشر شده از این فیلم می‌توان فرض کرد پسر جوانی که در این عکس دیده می‌شود و کاراکتر رایان رینولدز را در این عکس دنبال می‌کند نسخه جوان کاراکتر رایان رینولدز در این فیلم است که می‌توان از این تصویر برداشت بامزه و خنده‌داری کرد که نسخه جوان او در حال سرزنش کردن نسخه بزرگ‌ترش است. همچنین در عکس دومی که از این فیلم منتشر شده نیز، تی‌شرت خونی که رایان رینولدز بر تن دارد این را آشکار می‌کند و نشان می‌دهد که صحنه‌های اکشن و مبارزه بیشتری نسبت به چیزی که قبلاً از این فیلم تصور می‌شد در آن وجود خواهد داشت و این باعث می‌شود کسانی که انتظار داشتند این فیلم بیشتر احساسی باشد دلخور شوند. علاوه بر آن، این تصاویر منتشر شده به این فیلم حال و هوایی فرازمانی و غیرمادی را می‌دهد که در این تصویر این دو کاراکتر در جنگلی با پوشش گیاهی زیاد و در جوی گرم حرکت می‌کنند که این جو به نظر می‌رسد از خانه‌ای که رایان رینولدز در عکس دوم در آن حضور دارد سرچشمه می‌گیرد.

رایان رینولدز یکی از بازیگرانی است بیشترین علاقه را به تکنولوژی دارد و بیشتر مواقع در شبکه‌های اجتماعی خود فعال است، مخصوصاً که او از این طریق و در این پلتفرم‌ها از کارهای خود تبلیغ کرده و پروژه‌هایش را به طرفداران خود نشان می‌دهد. او با نشان دادن تصاویر و پیش‌نمایش‌های پروژه‌هایی که او مشغول انجام دادن آن‌ها است، انتظار و هیجانی را برای مردم و طرفداران خود درست می‌کند که در انتها به بازدهی بزرگی ختم می‌شود که سپس این باعث می‌شود که او در هر پروژه‌ای که آن را دوست داشته باشد کار کند. رایان رینولدز مثال واقعی از جمله «اگر آن جو را بسازی، آن‌ها می‌آیند» است چرا که او همیشه این جو را می‌سازد و به خوبی هم این کار را انجام می‌دهد و سپس مردم همیشه برای دیدن فیلم‌های او حاضر می‌شوند. هنوز تاریخ انتشاری برای فیلم The Adam Project از طرف نتفلیکس منتشر نشده است.

منبع: اسکرین‌رنت

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.