کریس ایوانز به فیلم پرستاره Don’t Look Up پیوست

11 December 2020 - 00:00

همچنان بازیگران مشهور دیگری به فیلم جدید آدام مک‌کی (Adam McKay) به نام Don’t Look Up محصول نتفلیکس می‌پیوندند. کریس ایوانز (Chris Evans) جدیدترین بازیگری است که به این پروژه جاه‌طلبانه پیوسته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

مریل استریپ (Meryl Streep)، لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio)، جونا هیل (Jonah Hill)، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، متیو پری (Matthew Perry)، تیموتی شالامی (Timothee Chalamet)، آریانا گرانده (Ariana Grande)، راب مورگان (Rob Morgan)، هیمش پاتل (Himesh Patel)، کید کودی (Kid Cudi) و تومر سیسلی (Tomer Sisley) دیگر بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مک‌کی، داستان دو ستاره‌شناس آماتور (لارنس و دی‌کاپریو) را دنبال می‌کند که یک تور رسانه‌ای را آغاز می‌کنند تا به مردم هشدار دهند یک شهاب‌سنگ در حال نزدیک شدن به زمین است که سیاره را نابود خواهد کرد.

Don’t Look Up جدیدترین فیلم ایوانز پس از خداحافظی با نقش کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول است. او پس از Avengers: Endgame «انتقام‌جویان: پایان بازی» در فیلم معمایی نامزد اسکار Knives Out «چاقوکشی» ساخته رایان جانسون (Rian Johnson) و سریال جنایی Defending Jacob «دفاع از جیکوب» محصول اپل حضور داشته است. این همچنین دومین همکاری ایوانز با نتفلیکس است، چون قبلا اعلام شده بود او در فیلم اکشن جاسوسی The Gray Man به تهیه‌کنندگی برادران روسو همبازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) شده است.

علاوه بر اینکه به تازگی مشخص شده لارنس و دی‌کاپریو نقش دو ستاره‌شناس را بازی می‌کنند، همچنین حالا می‌دانیم مریل استریپ قرار است نقش رئیس جمهور آمریکا و مادر شخصیت جونا هیل را بازی کند که رئیس دفتر او هم هست.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.