روسیه قصد دارد قبل از تام کروز در فضا فیلم بسازد

22 December 2020 - 23:00

پیش‌ از همکاری تام کروز (Tom Cruise) و داگ لیمان (Doug Liman) در ساخت پروژه‌ی SpaceX در فضا، روسیه قصد دارد تا آن‌ها را با ساخت فیلمی به نام Challenge شکست دهد. در ادامه‌ با سینما فارس همراه باشید.

برنامه‌ی کاری کروز به دلیل بازی در فیلم‌های  Mission: Impossible 7 و Mission: Impossible 8 (که همچنان در مراحل تولید خود به سر می‌برد)، بسیار شلوغ است. فیلم Top Gun: Maverick با بازی او که دنباله‌ی فیلمی کلاسیک از دهه‌ی هشتاد است، قرار بود در صورت عدم وجود بیماری کووید_۱۹  امسال منتشر شود که الان اکرانش به ژوئیه سال ۲۰۲۱، یعنی چند ماه قبل از اکران فیلم دیگر کروز، Mission: Impossible 7 موکول شده است. بعد از اتمام کار این فیلم‌ها، او برای چیزهای بزرگتری برنامه دارد.

تلاش سخت کروز در ساخت فیلم‌هایش و بدلکاری‌های مرگبارش، در سراسر جهان دائما مورد تحسین قرار گرفته است. حال او برای ساخت فیلمی در فضا به همراه داگ لیمان که پیش‌تر با او در فیلم Edge of Tomorrow همکاری داشت، برنامه‌ریزی کرده است. انتظار می‌رود این فیلم، که فعلا با عنوان پروژه‌ی SpaceX شناخته می‌شود، از اواخر سال آینده کار تولید خود را با همکاری NASA و همچنین ایلان ماسک (Elon Musk)، بنیانگذار پروژه‌ی SpaceX، آغاز کند.

از طرف دیگر، خبرگذاری Sky News در گزارش اعلام کرده که آژانس فضایی روسی Roscosmos با همکاری Channel One تولید فیلمی در فضا با نام Challenge را از ماه اکتبر ۲۰۲۱ آغاز خواهند کرد.

کنستانتین ارنست (Konstantin Ernst)، رئیس Channel One در این‌باره می‌گوید:

این فیلم قرار نیست علمی_تخیلی باشد؛ بلکه قرار است نسخه‌‌ای واقع‌گرا از آن چیزی باشد که در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد.

آن‌ها همچنین فراخوانی برای جذب یک بازیگر زن، دارای کارت شهروندی روسیه و بدون داشتن سوابق جنایی منتشر کرده‌اند تا او را به عنوان محقق فضایی آموزش دهند.

جنگ فضایی آغاز شده است. اگرچه احتمالا این نبرد عواقبی مشابه عواقب جنگ سرد را نخواهد داشت، اما کروز به طور واضح یک تهیه‌کننده‌ی بسیار مصمم و گاها پرخاشگر است؛ همانطور که اخیرا اعضای تیمش را به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کووید_۱۹ غافلگیر کرد.

هنوز اخبار زیادی از جزئیات فیلم فضایی کروز اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که کروز و تیمش تصمیم دارند خود را به عنوان سازندگان اولین فیلمی که در فضا ساخته می‌شود، مطرح کنند.

اگرچه فراخوان بازیگری روس‌ها اطلاعات زیادی درباره‌ی داستان فیلم را فاش نمی‌کند؛ اما دانستن این که فیلم “نسخه‌ا‌ی واقع‌گرا از آن چیزی است که در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد”، بدین معناست که کروز، لیمان، ماسک و ناسا باید چیز بیشتری از فیلم‌شان را برای پیش‌برد رقابت رو کنند. البته بعد از عملکرد عالی لیمان و کروز در ارائه‌ی اکشنی عالی در فیلم Edge of Tomorrow، آن‌ها احتمالا مرز باریک‌تری تا ارائه‌ی یک فیلم فضایی موفق در مقایسه با عوامل ناشناخته‌ی فیلم روسی خواهند داشت. با این وجود، مخاطبان برای فهمیدن نتیجه‌ی کار باید مدت‌ها صبر کنند.

پروژه‌ی SpaceX تام کروز، برای ارائه‌ی یک فیلم منحصر به فرد که در فضا ساخته خواهد شد، رقابت شدیدی را با فیلم روسی محصول Roscosmos و Channel One در پیش رو دارد. سازندگان فیلم Challenge امیدوارند که به‌زودی “ستاره‌ی بزرگ بین‌المللی” خود را پیدا کرده تا آموزش او برای سفر به فضا را آغاز کنند.

بی‌شک هر فیلمی که در ایستگاه فضایی بین‌المللی فیلم‌برداری شود، توجه کامل مخاطبان را به دلیل داشتن یک لحظه تاریخی جلب خواهد کرد، البته به شرطی که تمامی مراحل فیلم‌برداری بدون مشکل پیش بروند.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.