فیلم‌برداری فصل سوم سریال The Boys به‌زودی آغاز می‌شود

7 January 2021 - 12:16
The Boys

یکی از بازیگران سریال The Boys با نام جک کواید (Jack Quaid) تائید کرده است که روند فیلم‌برداری فصل سوم این سریال به‌زودی آغاز خواهد شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

او این خبر را با انتشار تصویری از خود که در حال سفر به کشور کانادا بوده در پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد. این سریال ابرقهرمانی ساختارشکن شبکه پرایم ویدیو آمازون، بر اساس سری کمیک بوک‌هایی به همین نام که توسط گارت انیس (Garth Ennis) و داریک رابرتسون (Darick Robertson) به قلم درآمده و یکی از کمیک بوک‌های بسیار پرطرفدار بوده، ساخته شده است.

پس از پخش فصل اول، سریال The Boys تبدیل به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ شده است. علاوه بر جک کواید که نقش کاراکتر هیو را در این سریال بازی کرده، دیگر بازیگران اصلی آن شامل کارل اربن (Karl Urban) در نقش بیلی بوچر، آنتونی استار (Antony Starr) در نقش هوم‌لندر، ارین موریارتی (Erin Moriarty) در نقش استارلایت می‌باشند.

سریال The Boys سریالی هوشمندانه، خنده‌دار و پرخشونت درباره گروه فاسدی از ابرقهرمان‌ها و پارتیزان‌هایی (قهرمان خودگمارده قانون) است که قصد دارند این ابرقهرمان‌ها را از بین ببرند. فصل دوم این سریال دارای چندین پیچش داستانی بوده و داستان آن نیز با جدا شدن گروه پارتیزان‌ها از یکدیگر به اتمام رسیده بود. انتظار می‌رود که داستان فصل سوم سریال The Boys، پس از این اتفاقات روایت شود و تعدادی از خط داستان‌های کمیک بوک‌های آن را نیز شامل شود، چرا که فصل دوم این سریال انحراف بسیاری را (به طرز خوبی) نسبت به منبع اصلی آن (کمیک بوک‌های The Boys) تجربه کرده بود.

علاوه بر این‌ها، در فصل سوم این سریال کاراکتر جدیدی مانند کاپیتان آمریکا مارول با نام سولجر بوی با نقش‌آفرینی جنسن اکلس (Jensen Ackles) اضافه خواهد شد و این کاراکتر فناناپذیر عنصرهای جدیدی را به داستان تزریق خواهد کرد. به همین دلیل، انتظارها برای پخش فصل سوم این سریال بسیار بالا بوده و طرفداران آن امیدوارند که قسمت‌های جدید این سریال تا فصل پاییز سال ۲۰۲۱ منتشر شود.

اکنون جک کواید با تائید آغاز روند فیلم‌برداری فصل سوم این سریال با انتشار تصویری از خود حین سفر به کشور کانادا (مکان فیلم‌برداری این سریال)، امکان پخش فصل جدید آن را در پاییز سال ۲۰۲۱ افزایش داده است. البته این بازیگر در پست جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به‌طور واضح و صریح خبر آغاز فیلم‌برداری فصل سوم این سریال را اعلام نکرده ولی با این حال و با توجه به نوشته او در زیر این پست، مشخص شده که سفر او به کشور کانادا کاری بوده بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که او جهت فیلم‌برداری این سریال به این کشور سفر کرده است.

همچنین بعدها با انتشار استوری در اینستاگرام، جک کواید تائید کرده که در قرنطینه به سر می‌برد (در کشور کانادا)، که باز هم این خبر می‌تواند مهر تائید دیگری برای آغاز فیلم‌برداری فصل جدید این سریال باشد.

شما می‌توانید تصویر جدید منتشر شده از او حین سفر به کشور کانادا را در ادامه مشاهده کنید:

Jack Quaid

این خبر برای طرفداران این سریال بسیار هیجان‌انگیز بوده و می‌تواند به این معنی باشد که روند فیلم‌برداری فصل جدید سریال The Boys قرار است در اواخر ماه ژانویه (دی ماه ۱۳۹۹) امسال آغاز شود. به علت پروتکل‌های ایمنی وضع شده در کشور کانادا جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، کسانی که به این کشور سفر می‌کنند باید پس از ورود به این کشور به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند و بنابراین جک کواید دو هفته بعد، می‌تواند وارد روند فیلم‌برداری این سریال شود البته اگر او به ویروس کرونا آلوده نشده باشد.

با توجه به این اخبار، انتظار می‌رود که روند تولید فصل جدید این سریال تا اواخر فصل بهار به کار خود پایان دهد. البته تا زمانی که ویروس کرونا روند ساخت آن را مختل نکند. در نتیجه امکان دارد که فصل سوم سریال The Boys برای پخش در پاییز امسال آماده شود.

با جدایی اعضای گروه اصلی در پایان اتفاقات فصل دوم این سریال، انتظار می‌رود که در فصل سوم، داستان به سمتی دیگر هدایت شود و این امکان وجود دارد که در این فصل شاهد اطلاعات بیشتری از داستان پیدایش برخی از ابرقهرمان‌های این سریال از جمله کاراکتر ویکتوریا نویمان با نقش‌آفرینی کلودیا دومیت (Claudia Doumit) باشیم که در پایان فصل دوم مشخص شد او ابرقهرمان پشت اتفاقات مرموز انفجار سرها بوده است.

همچنین در این فصل قرار است کاراکتر هیو برای ویکتوریا نویمان مشغول به کار شود که مطمئناً در ادامه داستان، او را در مسیری مخالف کاراکتر بوچر قرار خواهد داد. همه این‌ها زمانی که فصل سوم سریال The Boys (احتمالاً) در اواخر سال ۲۰۲۱ به نمایش درآید، مشخص خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.