زمان انتشار فیلم علمی-تخیلی و جدید هیو جکمن مشخص شد

19 February 2021 - 20:20
زمان انتشار فیلم علمی تخیلی و جدید هیو جکمن مشخص شد

کمپانی برادران وارنر در بیانیه‌ای اعلام کرد که فیلم خاطره‌پردازی (Reminiscence) با بازی هیو جکمن (Hugh Jackman)، در تاریخ ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) اکران خواهد شد. این فیلم بصورت همزمان از طریق اچ‌بی‌او مکس نیز پخش خواهد شد.

لیزا جوی (Lisa Joy) علاوه بر کارگردانی، وظیفه نویسندگی این اثر را نیز بر عهده داشته است. جوی با این فیلم، نخستین تجربه کارگردانی خود را کسب می‌کند. همچنین جوی در کنار همسر خود، جاناتان نولان (Jonathan Nolan)، تهیه کننده این فیلم نیز خواهد بود. این دو پیش از این سریال موفق دنیای غرب (Westworld) را در کنار یکدیگر ساخته بودند.

در این فیلم که در ژانر اکشن و علمی تخیلی ساخته شده است، علاوه بر جکمن، بازیگران دیگری چون ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، کلیف کرتیس (Cliff Curtis) و تندی نیوتون (Thandie Newton) نیز حضور دارند. نیوتون در سریال دنیای غرب نیز با جوی همکاری کرده است.

داستان فیلم درباره یک کارآگاه خصوصی به نام نیک با بازی جکمن است که به مشتریان خود کمک می کند که به خاطرات گمشده خود دوباره دسترسی پیدا کنند. اما در این بین وی با شخصی به نام می با بازی فرگوسن آشنا می‌شود که زندگی وی را دگرگون می‌کند. پس از ناپدید شدن می، نیک تلاش می‌کند تا وی را پیدا کند اما در این بین متوجه یک توطئه خشونت بار می‌شود.

پیش از این قرار بود خاطره‌پردازی در ماه اپریل اکران شود اما با تصمیم مسئولین کمپانی برادران وارنر، با تاخیر چند ماهه اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است که هیو جکمن و ربکا فرگوسن، پیش از این در فیلم بزرگ‌ترین شومن (The Greatest Showman‎) با یکدیگر همبازی بوده‌اند.

منبع: hollywoodreporter

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.