در فصل هفتم The Flash بری الن تبدیل به یک افسانه خواهد شد

5 March 2021 - 08:28

طبق صحبت‌های اریک والاس (Eric Wallace)، شورانر این مجموعه، شخصیت اصلی در هفتمین فصل این سریال تبدیل به قهرمانی افسانه‌ای در دنیای Arrowverse می‌شود.

اکنون که سریال‌های Arrow و Supernatural هر دو به پایان رسیده‌اند The Flash یکی از قدیمی‌‌ترین مجموعه‌های شبکه The CW محسوب می‌شود. فصل هفتم این سریال پس از تأخیرهای ناشی از همه گیری ویروس کرونا در ۱۲ اسفند ماه آغاز شد. جالب است بدانید که از حالا ساخت فصل هشت سفارش داده شده، بنابراین هواداران قرار نیست به این زودی‌ها از بری و بقیه‌ی شخصیت‌های سریال خداحافظی کنند.

به عنوان اولین همراه و اسپین‌آف Arrow و یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های جهان Arrowverse، مجموعه The Flash ستون اصلی ابرقهرمان‌های DC در تلویزیون بوده است. با این‌که تولید برخی برنامه‌های دیگر Arrowverse از جمله Supergirl و Black Lightning متوقف شده، به نظر آینده‌ی The Flash در The CW همچنان مستحکم است. با وجود حضور شخصیت‌های متفاوت در سریال، The Flash هرگز از پروتاگونیست اصلی خود یعنی بری الن (Barry Allen) فاصله نگرفته است.

این شیوه‌ی کاری ظاهراً در فصل هفت نیز ادامه پیدا خواهد کرد. طی مصاحبه‌ای که اخیراً با ComicBook انجام شده، شورانر این سریال اریک والاس توضیح داده که چطور قسمت‌های جدید تغییرات بری را به نمایش می‌گذارند و ماجراهای جدید را روایت می‌کنند:

در نهایت قهرمان، برای این که بتواند از یک دوره‌ی زندگی به دوره‌ی بعدی قدم بردارد لازم است توانایی‌های بیشتری برای رهبری داشته باشد. می‌توانم بگویم قرار است او را بیش از پیش در نقش رهبری ببینید و این موضوع از قصد اجرا شده.

رشد و پیشرفت طبیعی هر ابرقهرمانی به همین شکل است. در این فصل خواهید دید که او کارهای جدیدی با قدرت‌هایش انجام می‌دهد و موارد جدیدی را کشف می‌کند. البته بهترین قسمت این اتفاق راحت‌تر و قدرتمندتر شدن بری الن در استفاده از قابلیت‌هایش به عنوان The Flash  خلاصه می‌شود چرا که شخصیت‌های شرور نیز همگی قوی‌تر و مرگبارتر می‌شوند.

هنرنمایی گرنت گاستین (Grant Gustin) در نقش بری یکی از نکات مثبت اصلی The Flash از آغاز پخش سریال بوده اما به صورت کلی اکثراً داستان قهرمانی جوان و بی‌تجربه روایت شده که متفاوت از سایر کهنه‌کارهای جهان DC مثل Batman یا Superman می‌باشد. اگرچه، حالا، به نظر این ماجرا در هفصل هفت و هشت تغییر خواهد کرد و با قهرمانی متفاوت طرف خواهیم بود. دیدن تغییرات بری به عنوان یک شخصیت جاافتاده‌تر در دنباله‌ی مجموعه باید جالب باشد. همچنین مورد احترام قرار گرفتن The Flash می‌تواند زمینه را برای پایان بندی مناسب سریال آماده کند.

*دنباله‌ی خبر حاوی اسپویل از سریال Arrow خواهد بود.*

این تغییرات پس از مرگ اولیور کوئین (Oliver Queen) از سریال Arrow منطقی به نظر می‌آید. تا اینجای کار، او رهبر اصلی تمام موقعیت‌ها و یک مربی و دوست برای بری بوده است. پس از پخش Superman & Lois و مسیر جدیدی که جهان Arrowverse برای خود پیدا کرده، احتمالاً بری بیشتر در نقش هدایت کننده و رهبر در این سری جا باز کند. با وجود قهرمان‌های باتجربه‌تر از حالا به بعد The Flash رهبری دنیای تلویزیونی DC را برعهده خواهد داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali says:

    امیدوارم سریال فلش به این زودی‌ها تموم نشه.و مثل سوپرنچرال تا ۱۵فصل ازش بسازن.