آغاز فیلمبرداری نسخه جدید فیلم Dungeons & Dragons

3 May 2021 - 21:18

جاناتان گلداستاین، در توئیتی از آغاز فیلم‌برداری فیلم جدید Dungeons & Dragons از کمپانی پارامونت پیکچرز خبر داد. جاناتن گلداستاین (Jonathan Goldstein) یکی از کارگردانان این فیلم در پست توئیتری خود یک عکس از نمای نزدیک از کلاکت فیلم را منتشر کرده است که در بالای آن آرم Dungeons & Dragons نقش بسته است. همچنین اسامی گلدستاین و جان فرانسیس دالی (John Francis Daley) کارگردانان و همچنین باری پیترسون (Barry Peterson) مدیر تصویربرداری ذکر شده است. تاریخ فیلم‌برداری در گوشه پایین سمت راست ۲۹ آوریل ۲۰۲۱ (۹ اردیبهشت) نوشته شده است. در بخش کپشن نیز عبارت «شروع کمپین. #DnD» نوشته شده است.

https://twitter.com/JM_Goldstein/status/1388486007239086081?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1388486007239086081%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fcollider.com%2Fdungeons-and-dragons-movie-filming-begins%2F

 

پس از نسخه ۲۰۰۰ این فرانچایز با بازی جرمی آیرونز (Jeremy Irons)، مارلون وینز (Marlon Wayans) و تورا بیرچ (Thora Birch) که در باکس آفیس ناموفق عمل کرد، این بار طرفداران انتظار فیلم درست و حسابی از  Dungeons & Dragons دارند. پارامونت این بار رویکرد متفاوتی را در مورد فرانچایز محبوب نقش‌آفرینی در پیش گرفته است و قصد دارد برای تضمین موفقیت فیلم، از بازیگران معروفی استفاده کند. بنا به گزارشات گذشته، ستارگان بزرگی مانند کریس پاین (Chris Pine)، میشل رودریگز (Michelle Rodriguez)، جاستیس اسمیث (Justice Smith) و اخیراً رگه-ژان پیج (Regé-Jean Page) در این فیلم بازی خواهند کرد. گلداستاین و دالی علاوه بر کارگردانی، وظیفه نویسندگی را نیز بر عهده دارند. آن‌ها در مورد داستان و جزئیات فیلم اظهار نظر نکرده‌اند.

هنوز تاریخ اکران فیلم Dungeons & Dragons اعلام نشده است اما با توجه به لیست بازیگرانی که همگی ستاره هستند و سابقه طولانی موفقیت که این دو نویسنده/ کارگردان دارند به نظر می‌رسد طرفداران فرانچایز D&D بایستی مدت زمان زیادی را منتظر بمانند.

منبع: collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.