بازگشت ونت‌ورث میلر به سریال The Flash

11 April 2018 - 16:09

ونت‌ورث میلر (Wentworth Miller) به سریال The Flash بازگشته است. این بازیگر نقش لئونارد اسنارت (یا همان کاپیتان کولد) و دیگر همتایان زمینی‌اش را در Arrowverse بازی می‌کند. اخیرا این شخصیت مجموعه کتاب‌های کامیک Earth X، به عنوان شهروند کولد (Citizen Cold) در سریال Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) دیده شده بود. درهرحال، میلر تصمیم به ترک Waverider و بازگشت به زمین و دوست پسر خود، Ray/Ray Terrill با بازی راسل تووی (Russell Tovey) را گرفته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

میلر اخیرا اعلام کرده بود که قصد دارد در این فصل به سریال The Flash بازگردد. این خبر پس از پست اینستاگرامی او (که البته آن را پاک کرده است) مبنی بر خروجش از Arrowverse منتشر شده است. آخرین بار میلر در قسمت “خیابان اینفانتینو” در فصل سوم این سریال ظاهر شده بود؛ آنجا که بری (گرنت گاستین Grant Gustin) در بازگشت به گذشته از او برای نجات خواهرش (کندیس پاتون Candice Patton) از دست سویتار کمک خواسته بود.

شبکه CW خلاصه‌ای را برای قسمت نوزدهم فصل سوم این سریال با عنوان “Fury Rouge” منتشر کرده است که نشان می‌دهد ونت‌ورث میلر (Wentworth Miller) به سریال بازگشته است. او به عنوان دوست ظاهری و قدیمی بری باز‌ نخواهد ‌گشت بلکه شخصیت مستقل خود را خواهد داشت. همچنین راشل تالالی (Rachel Talalay) که به سبب همکاری‌اش با پروژه Doctor Who (دکتر هو) او را می‌شناسیم، کارگردان این قسمت به نویسندگی جف هرش (Jeff Hersh) و جاشوا گیلبرت (Joshua Gilbert) خواهد بود.

آیا بری به کمک Amunt Black (با بازی کتی ساکوف Katee Sackhoff) که در طول فصل مشغول جمع‌آوری و فروش ابرانسان‌ها بود، نیاز دارد؟ یا اینکه یکی از آخرین bus metas‌های گمشده‌ای است که به نحوی به شکل یکی از ایده‌پردازان درآمده است؟ تیم آزمایشگاه استار (STAR Labs) در این فصل با همراهی ابرانسان‌ها کامل و قدرت‌های Devoe نیز بیشتر شده است. هرچند کمک‌های بیشتر از این قطعا برای بری بهتر خواهد بود.

درهرحال، دلیل بازگشت میلر مهم نیست بلکه حضور او به عنوان طغیان‌گر اصلی و ایفای نقشش در کنار گرنت گاستین (Grant Gustin) است که شگفت‌انگیز خواهد بود. بالاخره دیدن شهروند کولد که در زمین ۱ همتای فلش بود و اکنون در مقابلش قرار گرفته است، خالی از لطف نخواهد بود. این شاید آخرین حضور میلر در Arrowverse باشد بنابراین طرفداران باید از حضور او به عنوان شخصیتی منفور که خشم آن‌ها را بر‌خواهد‌ انگیخت، لذت ببرند. میلر به لطف شیوه‌ای که شخصیتش را بازی کرده است، باعث شده صرف‌نظر از اینکه اسنارت (Snart ) از کدام زمین آمده است، در بین طرفدارن محبوب باشد؛ بنابراین بازگشت او حتی برای مدتی کوتاه، خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.