نظر منتقدین در مورد فیلم Mission: Impossible – Fallout چیست؟

22 July 2018 - 17:00

چند روز دیگر ششمین فیلم از سری فیلم‌های Mission: Impossible «ماموریت: غیرممکن» با نام کامل Mission: Impossible – Fallout «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. اکنون، تعدادی از نقدهای این فیلم منتشر شده است و منتقدین نظرات خود را نسبت به این فیلم اکشن بیان کرده‌اند. برای خواندن خلاصه‌ی کوتاهی از این نظرات، با وب‌سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

Mission: Impossible – Fallout «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» ششمین قسمت از سری فیلم‌های معروف اکشن ماموریت غیرممکن است که توسط کریستوفر مک‌کوئری (Christopher McQuarrie) نوشته و کارگردانی شده است. او همچنین از تهیه‌کنندگان فیلم نیز بوده است. این قسمت، دومین قسمتی است که کریستوفر مک‌کوئری آن را کارگردانی می‌کند. او قسمت قبلی یعنی Rogue Nation را نیز کارگردانی کرده بود. این مسئله، او را به اولین شخصی تبدیل می‌کند که بیش از یک بار در این سری کارگردانی کرده است. به نظر می‌رسد که موفقیت نسخه‌ی قبل باعث شده تا او نقش خود را دوباره در این قسمت هم ایفا کند.

بازیگران جدیدی از جمله هنری کویل (Henry Cavill)، آنجلا باست (Angela Bassett) و ونسا کربی (Vanessa Kirby) به جمع بازیگران «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» اضافه شده‌اند. این درحالی است که ستارگانی نظیر تام کروز (Tom Cruise)، سیمون پگ (Simon Pegg)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، وینگ ریمز (Ving Rhames)، شان هریس (Sean Harris)، میشل موناگان (Michelle Monaghan) و آلک بالدوین (Alec Baldwin) همگی در این قسمت نیز حضور دارند.

Mission: Impossible – Fallout «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» در تاریخ ۲۷ ژوئیه در آمریکا اکران خواهد شد. تعدادی از نقدهای این فیلم هم‌اکنون منتشر شده است و اغلب منتقدین توانسته‌اند با فیلم‌ ارتباط برقرار کنند و نظرات مثبتی نسبت به آن داشته‌اند. البته، هنوز برخی از منتقدین نقد خود را منتشر نکرده‌اند که با اضافه شدن نقد‌های دیگر، این پست به‌روزرسانی خواهد شد. در حال حاضر که هنوز تعداد زیادی از نقدها نیز منتشر نشده، امتیاز این فیلم از ۲۷ نقد مختلف، ۸۶ است.  این امتیاز بسیار خوبی برای فیلم Mission: Impossible – Fallout «ماموریت: غیرممکن – فال‌اوت» محسوب می‌شود. ۲۵ نقد از این ۲۷ نقد، نقدهای مثبت و ۲ نقد دیگر متوسط بوده‌اند.

Time Out: 100 | منتقد: دن جالین
مک‌کوئری همچنین فیلم را بر پایه سطح آگاهی و هوشمندی از فیلم قبل و مهم‌تر از آن، با ایجاد ست‌پیس‌های اغواکننده و جذاب بنا کرده است. هیچ سکانس اکشنی در فیلم اجازه ضعیف شدن و تزلزل ندارد.
Empire: 100 | منتقد هلن او هارا
ترکیبی از صحنه‌های اکشن هیجانی، شهامت دیوانه‌وار و نویسندگی هوشمندانه فیلم را به یک قسمت خیره‌کننده از اکشن سینمایی تبدیل می‌کند. فقط مطمئن شوید که قبل از دیدن فیلم خود را مهیای آن کرده باشید و آن حس را نگه‌ دارید.
Total Film: 100 | منتقد: جیمی گراهام
مک‌کوئری ظرافت و ثبات را به ارمغان می‌آورد و کروز آن را در دوره‌ای به نمایش می‌گذارد. هیچ نشانه‌ای از نزول در این سری تیزهوش و چابک دیده نمی‌شود.
IndieWire: 100 | منتقد: دیوید ارلیش
فقط او تام کروز است؛ زیرا هیچ فردی مایل نیست که جای او باشد – یا شاید او تام کروز است زیرا هیچ کس نباید جای او باشد. در هر صورت، Mission: Impossible – Fallout فیلمی است که همیشه به ما وعده می‌دهد و البته کاملاً ارزش صبر کردن برای آن را هم دارد.
The Telegraph: 100 | منتقد: تیم رابی
خب، مک‌کوئری شاید دقت زیاد د پالما، دیوانگی جان وو یا بذله‌گویی هوشمندانه بِرَد بِرد را نداشته باشد اما تسلط بر عوامل و تدارکاتش به‌راحتی کافی است تا یک فیلم بلاک‌باستر تابستانی بسازد.
Uproxx: 100 | منتقد: مارک رایان
ساده بگویم، Mission: Impossible – Fallout بهترین فیلم اکشنی خواهد بود که در امسال خواهید دید. شما احتمالا سالن سینما را با این خواسته که از این سالن به سالن دیگر بروید، ترک خواهید کرد.
Entertainment Weekly: 100 | منتقد: کریس ناشاواتی
این فیلم نوعی سرگرمی خالص است که نه‌تنها بارها و بارها با شگفتی‌ها نفستان را در سینه حبس می‌کند، بلکه ایمان متزلزل شما به بلاک‌باسترهای تابستانی را نیز احیا می‌کند.
The Verge: 91 | منتقد: برایان بیشاپ
Mission: Impossible – Fallout چشم‌اندازی از بودجه‌ی بزرگ سری را با سبک کاملاً جدی از فیلمسازی اکشن را ادغام می‌کند که از چیزی که مک‌کوئری در Rogue Nation یا Jack Reacher انجام داده بود، کاملاً پیشی می‌گیرد.
The Film Stage: 91 | منتقد: کانر او دانل
مک‌کوئری خودش را به عنوان یک تامین‌کننده قوی و زیرک برای سینمای در مقیاس بزرگ ثابت کرده است و نه‌تنها جایگاه فا‌ل‌اوت را به عنوان یک بنچمارک در سری محکم کرده، بلکه آن را به عنوان یک بیانیه‌ جدی و با کیفیت در ژانر مهیج اکشن که مورد قبول قرار می‌گیرد، ساخته است.
Screen International: 90 | منتقد: تیم گریرسون
ششمین فیلم سری در میان برجسته‌ترین سکانس‌های اکشن با درام زیرکانه برای شخصیت‌ها و ضرورت ایجاد موقعیت‌های مرگ و زندگی قرار می‌گیرد. فال‌اوت یک عهدنامه برای نویسنده و کارگردانش کریستوفر مک‌کوئری، کسی که زیرکی و شوخ‌طبعی خاصی به فیلم داده است، است و همینطور فیلم همچنان متعلق به کروز و اشتیاق بی‌ حد و حصرش برای قرار دادن خود و مخاطبانش در چنین موقعیتی است.
Vanity Fair: 90 | منتقد: ریچارد لاوسون
فیلم مک‌کوئری بیش‌ترین سرگرمی را که شما قصد دارید در فیلمی از این فصل مشاهده کنید، در خود دارد. من نگران سلامتی کروز هستم اگر بخواهد در فیلم‌های بعدی هم حضور داشته باشد اما او حداقل در حال حاضر به بهترین فرد ممکن سپرده شده است.
The Hollywood Reporter: 90| منتقد: تاد مک‌کارتی
حتی با وجودی که روایت بیش‌تر مبهم می‌شود — همچون گذشته، ماسک‌های واقع‌گرایانه هویت‌های حقیقی را پنهان می‌کنند و برنامه اصلی شخصیت‌های پنهان می‌ماند — اما چشم‌انداز سریع فیلم به صورت خارق‌العاده‌ای عمل می‌کند.
ScreenCrush: 90 | منتقد: مت سینگر
بعد از دو دهه، احتمالاً فال‌اوت بهترین نسخه از سری است (برای من انتخاب بین این فیلم و Ghost Protocol است). در هر صورت، واضح است که سری ماموریت غیرممکن بهترین سری ادامه‌دار اکشن در دنیا است و چیزی حتی نزدیک به آن نیز نیست.
Chicago Tribune: 88 | منتقد: مایکل فیلیپس
بعضی از بهترین سکانس‌ها مدیون بدل‌کاری‌های لذت‌بخش فیلم است. با این حال، جلوه‌های ویژه به شگفتی بیش‌تر در ارتفاعات بلند کمک زیادی داشته است.
Film Journal International: 85 | منتقد: کوین لالی
فال‌اوت جسورترین نسخه‌ی سری است که استاندارد بسیار بالایی برای ست‌پیس‌های مهیج تعیین کرده است.
Vox: 80 | منتقد: آلیسا ویلکینسون
با وجود بدل‌کاری‌های مضحک و طرح داستانی بهم پیچیده، چیزی که سری Mission: Impossible، و در اینجا فال‌اوت را موفق می‌کند، این است که آن‌ها می‌گذارند شخصیت‌هایشان شخصیت‌هایی باشند که توسط تعدادی عوامل پیچیده تهدید شوند، حتی در حالی که دشمنی را تعقیب می‌کنند.
Rolling Stone: 80 | منتقد: پیتر تراورس
شایعه‌ای وجود دارد که فال‌اوت ممکن است آخرین ماموریت غیرممکنی باشد که در پرده‌های بزرگ سینما می‌بینیم، اگر اینچنین است، پس حداقل کروز — کسی که ۲۲ سال قبل این سری فوق‌العاده را شروع کرد — در شعله‌های درخشان افتخار کار خود را با سری تمام کرده است.
Variety: 80 | منتقد: ‌پیتر دبروژ
مک‌کوئری به‌وضوح به ست‌پیس‌های منسجم علاقه‌ دارد. سکانس‌های اکشن او محکم، سفت و تمیز هستند و به‌طوری فیلمبرداری و تدوین شده‌اند که جغرافیای مکان معنی می‌دهد.
Film Threat: 80 | منتقد: آلن نگ
Mission Impossible: Fallout یک قسمت شایسته و سریع و پر هیجان در سری است. مک‌کوئری موفق به حفظ داستان، بدل کاری و ساختار فیلم شده است.
TheWrap: 80 | منتقد: رابرت ابیل
فیلم در تقریباً دو ساعت و نیم خودش جوری طراحی شده که شکیبایی شما را برای چیزهایی که در این فیلم‌ها برایتان مهم است، بیازماید و این کار را انجام می‌دهد.
IGN: 77 | منتقد: جیم وجوودا
Mission: Impossible – Fallout سرگرم‌کننده است اما بسیار به دیگر قسمت‌های این سری قدیمی شباهت دارد.
The Playlist: 75 | منتقد: کیمبر مایرز
یک شادی دلپذیر در تماشای اکشن این فیلم وجود دارد، این مسئله تقریباً در هر سطحی از فیلم انجام شده است.
Slate: 70 | منتقد: سم آدامز
برای فصل تابستان، Mission: Impossible – Fallout یک خوشی و لذت رک و صریحی دارد و بدون اینکه فیلم از دید مخاطب از نفس بیفتد کارگردانی شده است.
We Got This Covered: 70 | منتقد: مت دوناتو
Mission: Impossible – Fallout به‌گونه‌ای ساخته و طراحی شده و آماده است تا شما را با چیزهای بیش‌تری نسبت به ساعد هنری کویل هیجان زده‌کند.
The Guardian: 60 | منتقد: پیتر بردشاو
در طول دو ساعت و نیم فیلم با سکانس‌های ناخوشایند و پر سر و صدایی رو به رو هستید، هرچند مکان‌های توریستی همچنان چشمگیر هستند اما به اندازه‌ی گذشته حس شوخ طبعی در دیالوگ‌ها وجود ندارد.
Slant Magazine: 50 |منتقد: کیت اولیک
همچون Rogue Nation، سکانس‌های اکشن در Mission: Impossible – Fallout تمیز ساخته شده است و بسیار راحت است که آن‌‌ها را دنبال کنید و البته به صورت فراوانی دچار یکنواختی می‌شود.

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.