شبکه CW توسعه‌‌ی فیلم Ruthless با هنرمندی مایکل ویترلی را در دستور کار خود قرار داده است

1 October 2018 - 22:30

ددلاین در گزارشی از پیش‌ رَوی شبکه‌ی CW در پروژه‌ی ساخت فیلم Ruthless خبر داد. مایکل ویترلی (Micheahl Wearherly) این پروژه را با تهیه کنندگی Solar Drive Productions خود به شبکه آورد. لطفا در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بنابر یافته‌های ترِید، جریان Ruthless حول یک مامور سابق سی آی ای (CIA) و یک دختر نوجوان می‌گردد. مامور سابق سی آی اِی که پس از پشت سر گذاشتن یک دهه به عنوان ماشین آدم کشی برای دولت، اکنون در جستجوی یافتن یک زندگی نرمال و معمولی است. و یک دختر نوجوانِ کمی دیوانه که میل شدیدی به کَندن از دنیا دارد و طی اتفاقاتی مجبور به پیوستن به آن مامور می‌شود. رفته رفته آن‌ها در کنار یکدیگر شروع به کشف رازهای تاریک صبح هنگامِ حومه‌ی شهر می‌کنند.

اولسون و ویترلی تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم هستند. شریک ویترلی، تیفانی گرنت (Tiffany Grant) نیز به عنوان دستیار تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور دارد. استودیوی تلویزیونی CBS، جایی است که ویترلی و Solar Drive اش با آن قرارداد بسته‌اند و حق پخش فیلم را در اختیار دارد.

ویترلی بیشتر به دلیل بازی در سریال NCIS در نقش آنتوتی دی‌نوزو که بین سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ از شبکه CBS پخش می‌شد، شناخته می‌شود. او اکنون بخاطر نقش برجسته‌اش در درام تلویزیونی Bull از شبکه CBS که فصل سوم خود را روی آنتن می‌برد، در بین دنبال‌‌کنندگان تلویزیون شناخته شده است.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.