فهرست نهایی بازیگران فیلم Top Gun: Maverick اعلام شد

4 October 2018 - 21:00

بنابر گزارشاتی که از پایگاه خبری ددلاین به دست ما رسیده است، به‌نظر می‌رسد سازندگان فیلم Top Gun: Maverick زیادی عجله دارند! چرا که خیلی سریع‌تر از آن‌چه انتظار می‌رفت و تنها در چندین هفته گذشته توانستند لیست بازیگران دلخواه خود را تکمیل کنند. با توجه به انتشار آنونسی که امروز در رابطه با هفت نفر از بازیگران این فیلم در اختیار طرفداران قرار گرفت، ما نیز اسامی این بازیگران را با شما همراهان همیشگی سینماگیمفا به اشتراک می‌گذاریم. این هفت بازیگر عبارتند از:

کارا ونگ (Kara Wang) – در نقش یکی از دو بازیگر زنِ فیلم
جک شوماخر (Jack Schumachr) – در نقش یکی از شخصیت‌های فیلمنامه
گرگ تارزان دیویس (Greg Tarzan Davis)
جیک پیکینگ (Jake Picking)
ریموند لی (Raymond Lee)
جین لوییزا کلی (Jean Louisa Kelly)

همان‌‌گونه که در بالا اشاره کردیم، این هفت بازیگر آخرین بازیگرانی بودند که به پروژه‌ی Top Gun: Maverick اضافه شده‌اند. با اضافه شدن هفت بازیگر اخیر، این فیلم گام بلندی در تکمیل لیست بازیگران خود برداشت. تنها در دو ماه گذشته، بازیگرانی که نام آن‌ها را در ادامه ذکر خواهیم کرد به این فیلم پیوسته‌اند:

۱. توماسین مک‌ کنزی (Thomasin McKenzie)
۲. چارلز پارنل (Charles Parnell)
۳. جی الس (Jay Ellis)
۴. بشیر صلاح الدین (Bashir Salahuddin)
۵. دنی رامیرز (Danny Ramirez)
۶. مونیکا باربارو (Monica Barbaro)
۷. گلن پاول (Glen Powell)
۸. جان هم (Jon Hamm)
۹. اد هریس (Ed Harris)

این نُه بازیگر پس از تایید حضور چندین ستاره‌ی بزرگ در فیلم، به آن پیوستند. از جمله آن ستارگان می‌توان به بازگشت تام کروز (Tom Cruise) و ول کلیمر (Val Klimer) و حضور بازیگران تازه‌واردی همچون جنیفر کانلی (Jennifer Connelly) و مایلز تلر (Miles Teller) اشاره کرد. اگر هواداران Top Gun از طولانی شدن ساخت این دنباله نگران شده‌اند، باید بگوییم نگران نباشید! زیرا واضح است که ستارگان قدرتمند و بازیگران جوان و بااستعداد زیادی در پشت این کار قرار دارند که پتانسیل آن را دارند تا این فیلم را تبدیل به شاهکاری دیدنی نمایند.

ژوزف کوشینسکی (Joseph Kosinski) که سابقه‌ی همکاری با کروز را با کارگردانی فیلمOblivion (فراموشی) در کارنامه دارد، کارگردان این دنباله‌ خواهد بود. پیتر کریگ (Peter Craig)، جاستین مارکس (Justin Marks) و اریک وارن سینگر (Eric Warren Singer) نیز از فیلمنامه نویسان این دنباله خواهند بود.

دنباله‌ی فیلم موفق تونی اسکات (Tony Scott) مدتی است در حال ساخت است و تام کروز نقش پیشین خود، پیت ماوریک میشل را دوباره ایفا می‌کند. جری براکیمر (Jerry Bruckheimer) قبلا گفته بود این فیلم درباره‌ی مسائل مربوط به گذشته‌ی خلبانان است.

تونی اسکات کارگردان فیلم Top Gun بود و این فیلم با حضور بازیگرانی چون کلی مک‌گیلیس (Kelly McGillis)، آنتونی ادواردز (Anthony Edwards) و تام اسکریت (Tom Skerritt) همراه بود. این فیلم در بخش بهترین آهنگ اورجینال اسکار گرفت. در سال ۲۰۱۵ نیز کتابخانه‌ی کنگره‌ی آمریکا آن را بخاطر حفظ ثبت فیلم ملی برگزید و از آن به عنوان یک اثر تاریخی یا زیباشناسی و فرهنگی تقدیر کرد.

پارامونت پیکچرز تاریخ ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ را برای اکران این فیلم در نظر گرفته است.

منبع: Comicbook

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.