گرین‌ ارو و سوپرگرل در تصویر جدید با یکدیگر ملاقات می‌کنند

1 October 2016 - 19:53

شبکه CW قرار است باری دیگر تا چند روز دیگر با مجموعه‌های تلویزیونی ابرقهرمانانه خود مبنی بر شخصیت‌های دنیای دی‌سی بازگردد و این بار عوامل و سران این شبکه ادعا دارند این سریال‌ها به ریشه‌های خود بازگشته‌اند و فصل پنجم سریال ارو، فصل سوم سریال فلش و فصل دوم سوپرگرل (که فصل اول آن در اختیار سی‌بی‌اس بود و با بازخورد متوسط و منفی همراه شد) و افسانه‌های فردا قرار است باری دیگر شمارا عاشق این شبکه و برنامه‌هایش کنند. در جدیدترین تصویر منتشر شده شخصیت گرین ارو (با بازی استیون آمل) و سوپرگرل (با بازی ملیسا بنویست) با یکدیگر ملاقات می‌کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید قرار است یک کراس‌اور بزرگ در بین هر چهار سریال فلش، ارو، سوپرگرل و افسانه‌های فردا اتفاق بیفتد و با توجه به اکانت توییتر استیون آمل می‌توان گفت که ساخت و تولید این قسمت بزرگ از همین الان آغاز شده است. درجدید ترین تصویر، این دو شخصیت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند:

۲۰۱۶-۱۰-۰۱_۱۹-۲۸-۱۴

آمل همیشه اطلاعات و تصاویر زیادی با طرفداران به اشتراک می‌گذارد. مثلاً امسال تصویری منتشر کرد که خودش، ملیسا بنویست و شخصیت‌های فلش (گرنت گاستین) و قناری سفید (کیتی لاتز) و اتم (برندون روث) را در کنار هم نشان می‌داد. چند روز قبل فهمیدیم که این تصویر مربوط به تریلر مربوط به Superhero Fight Club 2.0 بوده و ربطی به داستان اصلی این سریال‌ها ندارد.

در مورد این کراس‌اور عظیم، یکی از عوامل گفت که همه این قهرمانان برای مواجهه با یک تهدید بسیار بزرگ در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و شروع داستانی آن از سریال فلش خواهد بود. با همه این‌ها هنوز نمی‌دانیم که چطور این شخصیت‌ها در سراسر ۴ سریال حضور خواهند داشت و چه داستانی در ۴ قسمت متفاوت روایت خواهد شد! شاید هم قضیه با آنچه که در نظر ماست متفاوت باشد.

چندی قبل فهمیدیم که شخصیت لارل لنس (با بازی کیتی کسیدی) در قسمت اول از فصل پنجم Arrow حضور خواهد داشت که شاید برای خیل عظیمی از طرفداران سریال که دائماً از حضور این شخصیت در سریال گله داشتند خبر بدی باشد. اندرو کرایزبرگ در مصاحبه جدید خود به مشکلات و ایرادات فصل اول سوپرگرل اعتراف کرد و گفت که فصل دوم آن پیشرفتی مشابه با فصل دوم سریال ارو خواهد داشت. عوامل در مورد زندگی شخصی بری الن در فصل سوم سریال فلش صحبت کردند و خلاصه داستان قسمت اول آن نیز در اینترنت منتشر شد. همچنین فهمیدیم کیلر فراست باری دیگر در فصل سوم حضور خواهد داشت. برای مشاهده تریلر فصل پنجم سریال Arrow با ما همراه باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.