ویدئو جدید Mission: Impossible 7 تام کروز را روی قطار در حال حرکتی نشان می‌دهد

6 October 2020 - 16:00

با ادامه یافتن تولید Mission Impossible 7 ساخته کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie)، ویدئو جدیدی از پشت صحنه فیلم وایرال شده که تام کروز (Tom Cruise) را در حال انجام یکی دیگر از بدلکاری‌های خطرناک و مرگبارش نشان می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

در این ویدئو شاهد حضور کروز و هیلی اتول (Hayley Atwell) روی سقف قطار سریع السیری در نروژ هستیم. این قطار با سرعت بسیار بالای در حرکت است.

بازیگرانی که در کنار کروز و اتول در این فیلم بازی می‌کنند عبارتند از:

ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، پام کلمنتیئف (Pom Klementieff)، ونسا کربی (Vanessa Kirby)، ایسای مورالس (Esai Morales) و شیا ویگهام (Shea Whigham) در نقش تبهکار فیلم.

به دنبال موفقیت عظیم دو سری قبلی این مجموعه، کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان، قراردادی برای نوشتن و کارگردانی دو سری بعدی مجموعه ماموریت غیرممکن امضا کرد و پیشنهادات دیگر استودیوها را برای همکاری با تام کروز رد کرد. Skydance Media که از سری چهارم به این مجموعه پیوست دو فیلم بعدی را تولید می‌کنند.

مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن تقریبا ۲۵ سال است که ساخته می‌شوند و ۶ سری هستند که دو فیلم اول به موفقیت تجاری و انتقادی بالایی دست یافتند و هر بار فیلم بعدی نمرات بهتری دریافت کرده و سری Fallout بالاترین نمرات را با امتیاز ۹۷٪ راتن تومیتوز داشته در حالیکه بیش از ۷۹۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت.
قرار است فیلم Mission: Impossible 7 در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) و :Mission Impossible 8 در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران گردند.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.