تریلر فصل هفت سریال فلش منتشر شد

27 August 2020 - 14:00

شبکه The CW اولین تریلر فصل هفت سریال رو به آماده The Flash با بازی گرنت گاستین (Grant Gustin) را منتشر کرده که در آن دشمنان قدرتمند و جدید فلش را می‌بینیم در حالیکه بری برای دور هم جمع کردن دوستانش مبارزه می‌کند. این سریال دنیای اروورس قرار است ژانویه (دی ماه) ۲۰۲۱ پخش شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شنبه گذشته در طی مراسم DC Fan Dome، والتر هامادا (Walter Hamada) و جیم لی (Jim Lee) تهیه‌کنندگان اجرایی دی‌سی و گرگ برلنتی (Greg Berlanti) سازنده اروورس درباره احتمال کراس‌‌اوور سریال‌ها و فیلم‌های دی‌سی صحبت کرد و از حضور افتخاری ازرا میلر (Ezra Miller) در نقش فلش دنیای دی‌سی در سریال Crisis On Infinite Earths محصول شبکه The CW جاییکه او ورژنی از فلش سرخِ گرنت گاستین بود صحبت کرد.

همادا تایید کرده که فلش شرایط را برای کراس اورهای احتمالی بیشتر فراهم کرده است.

تاکنون این کمپانی بدین گونه بود که سریال برایش سریال و فیلم هم برایش فیلم بود و دی‌سی و جیم اینگونه فکر می‌کردند که آن‌ها می‌خواهند این شخصیت را استفاده کنند؟ شما چطور؟ این شرایط عجیب پیش آمد که طرفداران عاشق شخصیت‌ها می‌شوند و دوست دارند آن‌ها را ببینند و این نوع شرایط باعث شده تا کراس‌اوورهای بیشتری ساخته شوند و فلش را هم در تلویزیون و سریال‌ها و هم سینما و فیلم‌ها داشته باشیم و شما مجبور نیستی یکی را انتخاب کنی و هردو در این مولتی‌ورس حضور دارند. فکر می‌کنم فرصت‌های بیشتری برای انجام کارهایی بدین گونه خواهیم داشت.

برخلاف این، آن‌ها اعتراف کردند که کراس‌اوور اصلی بعدی مانند این سریال در آینده نزدیک رخ می‌دهد و برلنتی تایید کرده که کراس‌اوور بعدی اروورس بخاطر شیوع بیماری کرونا به بزرگی کراس‌اوور قبلی نخواهد بود.

برلنتی گفته:

اینکه کراس‌اوور بعدی ما سال آینده چگونه خواهد بود، بخاطر کووید و اپیدمی، این پروژه خیلی بزرگ نخواهد بود.

گرنت گاستین در نقش بری آلن/ فلش، کندیس پتون (Candice Patton) در نقش ایریس وست، دنیل پانابیکر (Danielle Panabaker) در نقش کتلین اسنو، کارلوس والدز (Carlos Valdes) در نقش کیسو رامبو، هارتلی سویر (Hartley Sawyer) در نقش رالف دیبنی، جسیکا پارکر کندی (Jessica Parker Kennedy) در نقش نورا وست-آلن، دنیل نیکولت (Danielle Nicolet) در نقش سسیل هورتون و تام کاوانا (Tom Cavanagh) در نقش دکتر هریسون ولز و جسی ال مارتین (Jesse L. Martin) در نقش کارآگاه جو وست بازیگران سریال هستند.

این سریال براساس شخصیت‌های کامیک‌های دی‌سی کاری از Bonanza Productions بطور مشترک با Warner Bros. Television است و گرگ برلنتی، سارا شکتر (Sarah Schechter) و تاد هلبینگ (Todd Helbing) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

برای مشاهده تریلر اینجا کلیک کنید‌.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.